Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvor lang tid bruker man fra 1-110 etter den nye patchen med heirlooms ca? Har noen classes jeg skulle hatt opp før neste expansion, men virker som level-boost’en har fått litt mer verdi, hvis man kan si det slik.

Har ikke peiling på hvor lang tid, annet enn det tar lengre enn før.

Så for meg blir iallefall level boosten en no-brainer, om den ikke var det alt fra før.

 

Forstår at de som ikke vil bruke de pengene, riktignok blir veldig frustrert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Der må alt være på 100% ja.

Nightfall rep er veldig kjedelig å grinde i etterkant ja, men jeg spilte heldigvis fra starten og da gikk samtlige av achievementene relativt naturlig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg likte for det mest Suramar, veldig storydrevet, og jeg syns det som ble fortalt var interessant.

Bortsett fra grottene, og det jævla WQ'et for å trene withered army...

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke klarer å bli hypet av neste utvidelse? Har alltid begynt å spille igjen ved ny utvidelse, uten unntak og blir normalt alltid giret av nye utvidelser og det som blir vist frem. Men alt som er vist frem fra Battle for Azeroth så langt syntes jeg virkelig fryktelig "meh".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det bare jeg som ikke klarer å bli hypet av neste utvidelse? Har alltid begynt å spille igjen ved ny utvidelse, uten unntak og blir normalt alltid giret av nye utvidelser og det som blir vist frem. Men alt som er vist frem fra Battle for Azeroth så langt syntes jeg virkelig fryktelig "meh".

Absolutt enig, har vel ikke vært så undervelmet over hva som er visst siden MoP.

Ikke at det nødvendigvis trenger å bety noe, MoP var alt i alt, en veldig bra ekspansjon (med unntak av innholdstørke i 18 måneder på slutten).

WoD var vel vanvittig hypa av de fleste, og den ble jo helt dritt.

Lenke til kommentar

Det er jo vanlig å bli mindre og mindre hypa i slike situasjoner. Det behøver nødvendigvis ikke ha så mye å gjøre med HVA ekspansjonen inneholder, men kan kanskje ha noe med at man har spilt spillet i X antall år og begynner å bli litt lei?

Mange av oss har jo spilt det her så lenge at vi veit hva det går i. Nye områder, nye quests, nye fiender - men alt har igrunn samme mekanikk som før. 

 

Personlig har jeg ikke hatt hype siden Wrath of the Lich King. Bittelitt over WoD siden jeg var SÅ klar for å legge kung-fu pandaland bak meg (min mening, veit mange likte den veldig godt). 

 

Det her til tross så har jeg jo såklart forhåndsbestilt.. jeg er ubrukelig. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal faktisk ikke lenger tilbake til Legion hvor iallefall jeg var gira på et par av de nye systemene de introduserte som f.eks.:
Artifact våpen

Class Order Hall

Legendaries

Mythic+

Honor talents og utjevning av forskjellen gear gjør i PVP.

 

Så kan man jo si hva man vil om suksessen til disse systemene i etterkant, men det var iallefall noe jeg så frem til.

Det er dette som mangler for meg med det vi vett om BFA så langt.

 

Men ja, jeg er minst like håpløs og har alt forhåndsbestilt BFA jeg også.

Vett uansett at når tiden kommer, så greier jeg ikke å holde meg borte.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke klarer å bli hypet av neste utvidelse? Har alltid begynt å spille igjen ved ny utvidelse, uten unntak og blir normalt alltid giret av nye utvidelser og det som blir vist frem. Men alt som er vist frem fra Battle for Azeroth så langt syntes jeg virkelig fryktelig "meh".

Ja selve horde vs ally temaet er temmelig oppbrukt, pvp i seg selv er nesten dødt ut, blir heller ikke særlig hypet når jeg får høre at Azerite gearet blir akkurat som relic våpen med diverse talents, håpe på at man får riktig traits på sin drop... prøve å få 5 pieces med gear som alle har +1,5 sec lengre duration på en spell..

blir til at man spiller og tester det når det lanseres så får vi se om det holder seg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Er det bare jeg som ikke klarer å bli hypet av neste utvidelse? Har alltid begynt å spille igjen ved ny utvidelse, uten unntak og blir normalt alltid giret av nye utvidelser og det som blir vist frem. Men alt som er vist frem fra Battle for Azeroth så langt syntes jeg virkelig fryktelig "meh".

Ja selve horde vs ally temaet er temmelig oppbrukt, pvp i seg selv er nesten dødt ut, blir heller ikke særlig hypet når jeg får høre at Azerite gearet blir akkurat som relic våpen med diverse talents, håpe på at man får riktig traits på sin drop... prøve å få 5 pieces med gear som alle har +1,5 sec lengre duration på en spell..

blir til at man spiller og tester det når det lanseres så får vi se om det holder seg..

 

Mener å ha hørt at et item har et bestemt sett med traits uansett, og alt som kan endres er item level (vanskelighetsgrad på f.eks. raid / mythic+ eller titanforging).

 

Verste endringen på alphaen for øyeblikket er absolutt at nesten alt er flyttet tilbake til GCD, rører ikke warrioren om det går igjennom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle ønske Blizzard kunne endret BM Hunter litt på samme måte som de har endret demo lock, jeg syns det er rart de ikke gjør mer for å gjøre BM moro og litt mer i samsvar med "class fantacy'n" som navnet legger opp til. Jeg har ikke spilt hunter skikkelig på flere år, men om de hadde gjort med den som med demo lock kunne det blitt gøy igjen. Jaja.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...