Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser den, men samtidig så er det gøy å teste ut forskjellige ting som kanskje ikke kommer med i release-versjonen, samt at jeg er en utålmodig faen. Dette blir niende gang siden jeg kom med i første beta wave at jeg levler en ny ally druid gjennom content. Og så liker jeg å submitte bugs og slike ting. Det tiltaler meg.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som mener WoW har blitt bedre og bedre? MoP er best, med Cata paa en fin andreplass. Raids har blitt bedre og bedre, bossmekanikker mer varierte og interessante.

 

Jeg er enig, delvis i allefall.

 

Raidwise er MoP best, uten tvil. Overall? nei, da vil jeg si WOTLK tar den.

 

Likte det meste som var på wotlk, bla:

1. Story/Lore

2. Passelig med quests, ikke overdrevet til de grader. (som MoP dailies)

3. Gode raids, underholdene (har kanskje den best designed/good looking raid -> ulduar)

4. Ikke noe LFR, selvom dette kan være pluss, men jeg ser negative sider ved det.

5. Ikke noe flying mount på Azeroth og Kalimdoor.

6. Områdene, atmosfære.

7. Wintergrasp PVP.

 

For å nevne noen.

 

Catacylsm likte jeg også veldig men det var ikke det samme. Synes å ha Deathwing som siste boss var ikke ... det var ikke så awesome og selve bossen var skuffende. (firelands var bedre imo)

 

Husker dere da dere så bossene i MoP? random eksempel, Lei-Shen... what, who? følte jeg spilte noe annet enn wow, hadde ikke noe wow feeling at all, de var bare bosses uten historie og verdi. Kanskje jeg er ikke så oppdatert på den delen av wow lore men de var unknown for meg. MEN, boss mechanism var awesome, de blir bare bedre og bedre fra exp til exp.

 

WoD derimot, sykt mange spennende navn kommer opp, gleder meg noe sykt til det. Har flere ganger tenkt, hvem kan være den siste "bossen" i kommende expansion, noen ideer?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

13. November, ja. Over 1 år etter at vi drepte Garrosh HC.

 

Hvorfor slepper de ikke raids med litt større mellomrom, når de veit det siste raidet kommer til å blir stående så lenge?

 

De 3 forrige tieren kom relativt fort etter hverandre. Var veldig små pauser på oss. Men etter siste raid tar det alltid så lang tid, og jeg mister motivasjonen til å fortsette.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kanskje de ikke viste at raidet skulle bli stående så lenge?

 

Blir spennende å se. Skal vel starte opp kontien litt før for å teste det forran, pluss 10 års jubileet, så får man se hvor lenge man holder på. Raid intresserer meg veldig lite, så ja, tiden vil vise :D

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som mener WoW har blitt bedre og bedre? MoP er best, med Cata paa en fin andreplass. Raids har blitt bedre og bedre, bossmekanikker mer varierte og interessante.

 

Bedre og bedre? Logget akkurat på for første gang på et par år og de har jo totalt ødelagt instances. Tanken springer rundt og plukker opp mobber så kjapt at man knapt nok klarer å caste et spell før de er døde. Tanking krever jo ingen som helst skill mer. Instances har blitt en stor bløff at man ikke engang sjekker hvilke klasser man spiller med.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Råeste cinematic-en på flere år. Gleder meg ikke mindre til november nå, for å si det slikt. Har alt kjøpt digital deluxe, men kommer nok til å kjøpe fysisk CE også.

Er ikke du i WoD beta? da har du vel spilt gjennom alt 5 ganger allerede?

 

Og vel så det. Wipes, alter osv. Er vel på min tiende gjennomgang nå, men tar det mer med ro nå, spiller ikke like forbanna mye hver dag, samt skipper bonusene, gjør bare storyline og noen utenfor for å komme meg til neste sone, regner med at bruker jeg lang nok tid, er jeg ikke lei questene 13. november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...