Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kontoen har vært inaktiv siden guilden døde. Er ikke helt sikker på om jeg gidder å komme tilbake. Nå skal jeg dra til Filippinene i ett år for å jobbe, så det blir så og si umulig for meg å raide.

 

Kan kanskje vurdere å betale for en måned for å selge gullet mitt. Sitter jo tross alt på 1,4 millioner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke CGI du skal jobbe for vel Skurupu? :p

 

On topic, har spilt alphaen endel å er ikke helt overbevist om at jeg kommer tilbake for WoD.

Er fremdeles lite content i alphaen ofc, men går litt på feelingen av spillet.

 

For all del, nye områder, nye modeller osv osv, men er en følelse av at noe mangler. Angrer bittelitt på forhåndsbestillingen av WoD tbh.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestille Warlords of Draenor gjennom Battle.net tidligere i dag. Koster litt mer, men en gratis 90-boost er ikke å forakte.

 

Sliter litt med å velge race/class kombinasjon, men vurderer å gå for en Worgen Rogue. Eventuelt Gnome Rogue eller Night Elf Rogue...

 

Grunnen til at jeg lurer fælt på Rogue er at det er den eneste classen jeg aldri har hatt i topplevel.

Lenke til kommentar

ganske tåpelig å av blizzard å dele ut beta keys til "veteranene" har selv konto med alle expansions helt tilbake til januar 2005. er ikke dette "veteran" nok så vet ikke jeg.

 

så når det da gis til folk som ikke har spilt pre-tbc og tbc som har fått keys...så blir det litt selvmotsigende.

 

Noe som er ganske skuffende er hvordan de skal "stat squishe" for å senke tallene og slik... det som nå kanskje er average 550 tusen hp i 90 vil bli rundt 50 tusen i draenor. - men bare 10 levler senere altså lvl 100 så er man tilbake helt opp i ca 250 tusen hp igjen som delvis gjør denne stat squishen teit.

 

Men ja får vel bare vente, skal bli spennende å se om de klarer å redde spillet eller om dette er slutten..

Lenke til kommentar

Forhåndsbestille Warlords of Draenor gjennom Battle.net tidligere i dag. Koster litt mer, men en gratis 90-boost er ikke å forakte.

 

Sliter litt med å velge race/class kombinasjon, men vurderer å gå for en Worgen Rogue. Eventuelt Gnome Rogue eller Night Elf Rogue...

 

Grunnen til at jeg lurer fælt på Rogue er at det er den eneste classen jeg aldri har hatt i topplevel.

 

Kan bare snakke PVP messig ang. rogues, men det har vært min main/favoritt siden dag en.

En ting som er sikkert er at du må ha bra gear skal du få servert så mye damage som mulig, nærmer du deg fullt prideful er det veldig lett å one shotte alle i en rotasjon og tvinge de til å bruke defensive CDs mens du gjerne bare bruker en stor CD.

 

Premeditation > Slice n Dice > åpne med Cheap Shot > Hemorrhage (rupture med 2 CP om du ikke bruker denne glyphen) > Kidney Shot > Ambush > (burde ha 5 CP nå) Eviscerate > Marked for Death > Eviscerate.

Mest "vanlige" veien å kjøre en opener. Er det arena kan du hive inn Smokebomb og. Reforge mastery.

 

Det var ett lite lynkurs, sikkert ikke helt det du var ute etter. Nå jeg vet ikke om du skal spille PVE eller PVP, men har du mye tid ledig så vil jeg anbefale deg å lære rogue. Lærer du rogue skikkelig er det virkelig gøy og givende.

Lenke til kommentar

Takk for svar, det var det jeg var stygt redd for. Warbringers har jeg til gode å klare solo, warscouts går jo fint. Det var så greit med Golden Lotus; drepe rares og vanlige mobs for rep mellom dailies. Men; da blir det å grinde rep på "gamlemåten" (vel kanskje ikke egentlig, det veldige fokuset på dailies er vel av noe nyere dato kanskje?). Takk for tips om scenario; de glemmer jeg lett merker jeg. :)

Lenke til kommentar

Nettopp addet litt play time for å spille litt PvP med kompiser. Det er ingen på Ravencrest Alliance som har en guild/gruppe som gjør Flex/normal SoO og har plass til en Ret DPS et par runs? Hadde vært veldig kult å i hvert fall fått et clear utenom LFR. Har vel 525 ilvl pve gear.

Lenke til kommentar

Prøver igjen :) Har "ferie" fra min bedre halvdel i sommer så da benyttes sjangsen til å spille WoW nok for ett helt år.

Derfor lurte jeg på om det er noen alliance folk som er interessert i å prøve på 9/9 CM Gold? Spiller selv ret paladin, og det hadde vært smooth om noen kunne hjelpe til. Om noen kan kjøre meg igjennom alle kan jeg også evt betale for meg. Har ikke så mye ingame gold men vi blir enige om noe uansett.

Lenke til kommentar

Nettopp addet litt play time for å spille litt PvP med kompiser. Det er ingen på Ravencrest Alliance som har en guild/gruppe som gjør Flex/normal SoO og har plass til en Ret DPS et par runs? Hadde vært veldig kult å i hvert fall fått et clear utenom LFR. Har vel 525 ilvl pve gear.

Ser at det er et par dager siden du skrev innlegget, men hvis du ikke har funnet noen guild ennå, så ville jeg spurt de som driver guilden "The Nine Divines". Veldig hyggelig og sosial guild som gjør alt fra flex til HC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...