Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ganske tåpelig å av blizzard å dele ut beta keys til "veteranene" har selv konto med alle expansions helt tilbake til januar 2005. er ikke dette "veteran" nok så vet ikke jeg.

 

så når det da gis til folk som ikke har spilt pre-tbc og tbc som har fått keys...så blir det litt selvmotsigende.

Stussa litt på dette selv.

Om det er noen som fortjener beta-keys, er det de som faktisk har forblitt subscribers i alle år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da nok av dem som har fått keys også. Som meg. Vært subba nesten sammenhengende siden 12. april 2005. Den eneste tiden er når jeg ikke har hatt råd til å betale subscription, men i det jeg har fått penger, har jeg resubba for et nytt halvår / år.

drev å spurte en del folk på twitter som sa de hadde fått beta key om når de lagde/startet sin account og fleste av svarene var fra folk i 2008/2009.... var fra desember 2005, og et par i 2006/2007...

Lenke til kommentar

 

Nettopp addet litt play time for å spille litt PvP med kompiser. Det er ingen på Ravencrest Alliance som har en guild/gruppe som gjør Flex/normal SoO og har plass til en Ret DPS et par runs? Hadde vært veldig kult å i hvert fall fått et clear utenom LFR. Har vel 525 ilvl pve gear.

Ser at det er et par dager siden du skrev innlegget, men hvis du ikke har funnet noen guild ennå, så ville jeg spurt de som driver guilden "The Nine Divines". Veldig hyggelig og sosial guild som gjør alt fra flex til HC.

 

Nice! Takker for svar, skal sjekke det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valgte faktisk alliance på Ravencrest for min level 90 boost.

 

Valget falt på en female worgen rogue. Første gang i livet jeg har en rogue over level 62.

 

Har vært rundt og samlet chests på Timeless Isle og tatt en random Dungeon. Utover det er det vel ganske lite interessant å gjøre frem mot expansion for min egen del.

 

Blir isåfall til å pusle litt med å bygge opp litt kapital på den serveren også tenker jeg.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Veldig bra at det blir mørkere om natten. For de av oss som driver med RP gjør det masse for stemningen.

 

Det er ikke lenge siden betaen ble åpnet, så ser ingen grunn til å stresse. Jeg har vært aktiv (med ca et års pause tilsammen) siden 17 mai 2006, og har ikke mottatt invitasjon til å teste betaen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...