Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå husker jeg en grunn hvorfor jeg mista knisten på WoW, "mounts"... hadde 110+ og hadde tilfeldigvis main karakteren min på andre accounten min for å overføre par ting, så tok jeg en pause og plutselig var alle mounts låst på den secondary account og når jeg da flyttet karakteren min over til main account igjen, så sto jeg med så si 0 mounts :/ Skrev ticket og diskuterte lenge med GMs men de kunne ikke gjøre noe selvom begge accounts står på samme navn.

Lenke til kommentar

 

Og et par måneder kommer nok Allie chopperen også. Men selvsagt lov å håpe de står ved det de har sagt, samme faen hvor mye Allie spillere klager.

 

Gleder meg hvertfall til chopperen. Uten tvil den beste av de to.

tja... http://eu.battle.net/wow/en/blog/15050225/

 

 

Som forventet. Men, bra den ikke er gratis da. Hvor mye gull de mener med "hefty sum of gold" vet jeg ikke, men minimum 50K synes jeg passer til hva de skriver. Den burde hvertfall være noe å jobbe etter.

 

Sikkert mange som ikke synes 50K er mye, men for de fleste vil det kreve litt jobbing. Om det er mye lettere å inn gull i WoD; kanskje øke prisen litt :p

 

 

 

Jupp. Blir bra detta. Det første jeg kommer til å gjøre på jobb 15 august er å fylle ut ferieskjema.

 

Når MoP kom ut var det fem av oss som søkte på ferie, men denne gangen er det bare to stk. Så håper vi begge får innvilget feriedagene.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Rett etter release så vil nok antallet abonnenter gå ganske kraftig opp, men jeg vil tro at det vil dabbe av etter en stund igjen. WoW er gammelt, og selv om de legger til nye elementer går folk fort lei av det samme gamle i ny innpakning.

 

Jeg gleder meg som en unge til WoD selv, men jeg vet allerede nå at jeg mest sannsynlig ikke er abonnent hos Blizzard 6 mnd etter release.

Lenke til kommentar

Ikke rart jeg lengter tilbake til WoTLK-dagene. Det var tydeligvis flere enn meg som synes at det var den beste tiden i WoW.

 

Jeg vil så gjerne like det igjen, men det er så gørr kjedelig for tiden. Selv om jeg nok ikke kommer til å forlate WoW for godt, blir det lenger og lenger mellom hver gang jeg spiller. Nå har det gått 5 måneder, sist var det vel 3 elns. Det har jo gått opp til et år tidligere, men det var mer at jeg hadde andre ting å styre med. Nå er det bare fordi jeg ikke gidder å betale for å stå rundt i SW og chatte med folk.

Lenke til kommentar

Vi drepte Garrosh HC tidlig november 2013. Begynner aa bli en stund siden jeg hadde noe aa gjoere. Har ikke hatt active subscription paa flere maaneder.

 

Det virker som om Blizzard bare blir tregere og tregere med aa gi ut nytt content. Vi hadde Dragon Soul paa farm i 8 maaneder foer MoP kom, og naa har vi allerede slaatt den rekorden.

 

Guilden er uansett doed, og jeg ser nesten ingen grunn til aa starte aa spille igjen. Det blir i saa fall bare for aa selge unna de 1,4 millioner gull som ligger aa samler stoev. Regner med prisen stiger litt rett etter release.

Lenke til kommentar

Det var ikke den beste, alle bare håpet det ble morro igjen og holdt ut.

 

Personlig mener jeg det er lfr som har mye skyld. Samme dag gikk tusenvis av guild i oppløsning og nå logger alle inn for å surre alene. Ikke like stort behov for samfunn , ikke på guildsider heller. Ikke dkp og ikke raidoppsett.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Kanskje de har gjort det for lett å spille alene? Man trenger sjelden konversere med noen ingame lenger da man har systemer som skaffer deg grupper automatisk. Noe som igjen får det til å føles tomt og ensomt i forhold til da man konstant måtte kontakte andre for å få gjort noe grupperelatert.

Lenke til kommentar

Det var ikke den beste, alle bare håpet det ble morro igjen og holdt ut.

Det gjelder slettes ikke alle, nei. Kjenner og vet om mange som hadde det aller best i WoTLK, meg inkludert. Det var gøy på den tiden. Det var før LFR, og selv om det var kjedelig og tok tid å lete etter folk i trade for dungeons (spesielt på serveren jeg begynte på), var det jaggu kjekt når vi fikk gruppen sammen. Vi pratet og hadde det hyggelig mens vi slo løs på bossene.

 

Dere har nok rett, for sånn er det ikke lenger. Det er inn og ut av dungeons uten omtrent et ord og i pug raids er det bare ubrukelig flaming. Mye av det sosiale aspektet er borte, og det er en viktig del av spillet. Ellers kunne det like gjerne blitt et single player spill.

Lenke til kommentar

Synes du ikke 2006 var best? Årevis med molten core og jakten på tier 2 om man var uber hardcore.

30 pr server hadde 100% mount og hele serveren hang i de store byene på kveldene :dremel:

 

De jeg kjenner som begynte litt senere synes wotlk var best, jeg synes det var et evig kaos med soneforskjeller VS vennene , samt lich king-jag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Atmosfæren var helt klart best før cata og mop, imo. Sonene føles tomme på grunn av flying mounts, loot blir kastet etter deg, alt for tilrettelagt for de som vil spille alene osv. Jeg liker dagens wow, men det er ikke det det engang var. Sett bort ifra boss-mechanics, der kan jeg være enig. Men spillet er så mye mye mer enn raids.

Lenke til kommentar

Jeg og ei venninne tok en WoW-aften for en stund siden. hun har ikke spilt WoW før. Hun likte det ikke i det hele tatt. Hun spiller FF14 en god del og er med i Archeage beta, og syns det var som å gå tilbake 10 år i tid grafikkmessig og spillmessig.

jeg sluttet rett etter jeg ble 90 med to chars i MoP, når det eneste som gjensto for en solo-spiller var å grinde rep med diverse factions. Jeg har aldri vært i et raid, enda jeg spilte aktivt siden vanilla. Det har bare aldri tiltalt meg. Begynte ikke å gjøre PUG-instancer før i WOTLK.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som mener WoW har blitt bedre og bedre? MoP er best, med Cata paa en fin andreplass. Raids har blitt bedre og bedre, bossmekanikker mer varierte og interessante.

Fra et reint teknisk ståsted er jeg helt enig med deg. WoW har aldri vært bedre enn nå.

 

Helhets- og opplevelsesmessig mener jeg personlig at WoW hadde sin storhetstid under Wrath of the Lich King ekspansjonen. Jeg kosa meg mye i classic og BC, men aldri så mye som under WotLK. Det var et eller annet med hele stemninga, musikken, historien, sonene som gjorde at jeg hadde det eksepsjonelt moro å spille på den tida.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...