Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Enig:O

 

Overasket over hvor mange bots det er i BG.

Ikke PVP på et år, men måtte ta to for quest.

 

Tapte ene BG 23 ganger på rad og tapte andre BG 4 ganger på rad.

 

Fikk en PVP-venn med i gruppa som har kun spillt PVP siste årene og vips vant begge BG på rad.

Tilfeldig? Neppe.

På toppen av det hele hadde han mer dmg en resten av laget til sammen.

 

Er det virkelig slik at alle Bg er bots mot bots? Dvs 90% av lagene?

 

Sykt at en person kan vinne alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer til å gå inflasjon i den mounten, men det er jo morsomt med nye mounts likevel.
Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
The Horde chopper is on its way, and you need to log in now to claim it!

azChopper.jpg

Your votes for Azeroth Choppers were counted, and one faction’s war cry roared loudest: the Horde bike will now be turned into a mount in World of Warcraft! Anyone who logs in to the game between now and September 30, 2014 will automatically have their account flagged to receive the Horde chopper upon the release of the upcoming Warlords of Draenor expansion. Everyone can (and should!) claim their chopper by logging in now, but as a reminder, only your Horde characters will be able to mount up and take it for a ride.

 

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Argh. Det slår aldri feil. HVER gang jeg tar en lang pause fra WoW, begynner jeg så smått å savne det igjen etter en stund. Det kan bli utløst av ingenting; snakk om det, se gamle WoW videoer, screenshots, etc. Jeg vet godt at det er nostalgien som slår til og at jeg ikke har hatt det så gøy i spillet som da jeg raidet i WoTLK, men jeg faller likevel overraskende ofte for det. Den rasjonelle delen av meg ser ut til å svikte helt og jeg tenker at det er gøy å spille fremdeles. Men det er jo ikke det. Hver gang jeg har returnert til spillet siden Cataclysm, har jeg endt opp med å kjede meg in-game etter max en uke. Likevel fortsetter jeg å falle for savnet. WHY?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kult at noen er nostalgiske i en nyereperiode en vanilla.

Jeg savner 2006/2007 enda.

 

Er man heldig og ble med i 40-manns-raid hadde man kanskje en epic med +7 stats på.

Ridehest til 1000 gull tok det over et år å skaffe.

Så man en som red på kunne man løpe etter hele dagen for å ta printscrenns ved siden av.

 

Er skyggeprest noe særlig lenger?

Har en 85 jeg vurderer å free-dinge 90 på.

5 lvl med levling i kjedelige pandaland :p

Endret av War
Lenke til kommentar

Hei! Jeg skal begynne å spille igjen. Jeg spilte på Grim Batol under Cataclysm. Har nesten alle class i level 85, men spilte ikke så mye når de var full-levlet, da jeg liker levlinga.

 

Nå er min konto "frozen". Slik jeg har forstått det så finnes ikke Scroll of Resurrection lenger?

 

Hvordan er det hvis jeg skal begynne å spille litt igjen? Er ikke super gira på å betale kjempe masse. Kan jeg gå rett på Warlords of Draenor eller MÅ jeg også kjøpe Mists of Pandaria?

 

Hvilke muligheter har jeg?

Lenke til kommentar

Det er som det alltid har vært, du kan ikke bare plukke og velge hvilke utvidelsespakker du vil ha. Vil du spille Warlords of Draenor må du også kjøpe og spille igjennom Mists of Pandora.

 

Venter du på tilbud kan du få Pandora ganske så billig. Det var på salg for 10 tidligere i sommer, og kommer sikkert på lignende salg nærmere juletider.

 

edit: Scroll of Ressurection finnes ikke lenger, det har du helt rett i.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke inkludert 30 dagers spilletid med expansions.

 

Du har jo Recruit a Friend, men det er vel egentlig bare til fordel for den som rekrutterer med mindre man faktisk levler opp sammen.

http://eu.battle.net/wow/en/shop/recruit-a-friend/

 

Ellers så hender det at Blizzard sender deg en mail om at du får en ukes gratis spilletid, men det er innenfor en gitt tidsramme.

Lenke til kommentar

Jaja, så er det tilbake til å savne WoW til en viss grad. Men jeg gidder ikke å betale for en måned i første omgang.

 

Jeg har mistet interessen for raiding, men har spillet egentlig så mye å tilby for folk som fortrekker solo-spilling på max level lenger? Gear grinding var en av grunnene til at jeg gikk lei i første omgang, så Timeless Isle er av lite interesse nå. Er det noen her som ikke raider, som foretrekker å "utforske"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...