Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slaughterhouse Horde - Tarren Mill

Vi har bestemt oss for å starte opp en progressgroup innad i guilden. Vi er foreløpig et 14/14 normal guild med en sammensveiset og hyggelig gjeng med folk. Vi har dessverre hatt en del problemer med tanks som har disconnecta 10 ganger under raid, ikke dukker opp og har vært generelt slappe på legendary questet.

Vi er derfor på utkikk etter en god tank som har 560 + legendary (druid/warr/paladin) og en Warlock 560 + legendary. Vi har foreløpig 9 faste spillere nå som holder mål til å kjøre igjennom SoO HC.

Vi ga Norushen HC en drøy time med forsøk forrige onsdag (manglet 1 god dps) og hadde han på 1,7 mill HP (1%) igjen. Dette ga oss troen på at vi innen kort tid kommer til å ha stødig progress igjennom heroic content. Så sant vi får på plass en god tank!!

Vi er en casual guild i den forstand at vi raider 2 dager i uken:

- Onsdag 19-23
- Søndag 19-23

Men vi forventer at du kan kunne henge med i heroic content fra nå av. Vi kan booste deg igjennom Normal for gear hvis vi føler du er verdt tiden og har legendary så og si på plass.

Skulle dette være av interresse så kan du ta en titt innomwww.slaughterhouseguild.enjin.com for å legge igjen en søknad. Vi kan også ta en samtale på skype/ventrilo. Kontakt meg ingame på Zloppy eller legg til btaggen daddydrunk#2557.

Zloppz out - Take care

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvilke battle pet-teams har dere som dere syns det går best med på lvl 25?

Tenker da når dere bruker dem mot andre spillere, ikke celestials eller beasts of the fable. Er litt halvlei wow nå, så har blitt noen pet battles, dvs. jeg holder på å levle pets, og er nysgjerrig på hvilke dere er mest fornøyd med. :)

Lenke til kommentar

Hvilke battle pet-teams har dere som dere syns det går best med på lvl 25?

Tenker da når dere bruker dem mot andre spillere, ikke celestials eller beasts of the fable. Er litt halvlei wow nå, så har blitt noen pet battles, dvs. jeg holder på å levle pets, og er nysgjerrig på hvilke dere er mest fornøyd med. :)

Mine 3 personlige favoritter er Undead, Ground og Flying, har ikke fanget noen Dragons eller elemental så har ingen formening om dem.

Lenke til kommentar

Om noen er ute etter casual guild, så er jeg officer i guildet Spark på Runetotem/Nagrand/Kilrogg alliance.

 

14/14 SoO 10N, ingen planer om heroic, bare å gå normal for å få alle mains, alts og socials gjennom det etterhvert. Har sliti med Garrosh de siste to månedene grunnet frafall etter et faila heroicforsøk (noen som hadde for seg at 14/14 HC var gjort etter en uke, og stakk til et HC guild etter en liten tid).

 

Mangler litt over hele fjøla, men har gruppe som går på alle dager så og si, kansellerer i snitt ett raid hver andre uke, kjører nå fire per uke.

 

Raid dager er:

Onsdag, torsdag, søndag og tirsdag main runs, flex fredag. Alle raid 20:30-23:30 (23 tidvis) server time, dvs norsk tid.

 

 

www.spark-guild.eu for mer.

 

NB! Trenger IKKE disse (Stappa fullt): Warlock, hunter. Har en del DK tank, pala (mangler holy), druid tank, men er alltid mulig å squeeze inn noen flere utenom warlock og hunter.

Lenke til kommentar

Jeg holder på med green fire-questen, warlock med andre ord. Sliter på siste bossen, og trenger noen tips for når de to felhunterne dukker opp. Hva gjør jeg for at de ikke skal oppheve enslave på demonen min?

 

Det er i det hele tatt en tøff fight, ser folk skriker etter nerf på forum, men da blir jo noe av poenget borte spør du meg. Men tips tas i mot med takk. :)

 

 

EDIT: Fikk det til, juhuu :D

Endret av Omicron2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker det godt foreløpig, er mer krevende og interessant enn WoW, men orker ikke spille en hel mange timer i strekk da man absolutt ikke kan semi-AFKe slik man gjør i WoW om dagen. Det er såvidt jeg vet en hel gjeng med tidligere Blizzard ansatte (noen av de var de som lagde vanilla) som er med å lager WildStar, så de har mye erfaring med MMOs og det synes.

Har spilt WoW siden vanilla, og synes questing er litt rotete og rart, men spillet har jo nettopp blitt sluppet så de har vel fortsatt litt å jobbe med. Har du sett noen videoer fra spillet? Combaten er helt annerledes, man må faktisk sikte og treffe fremfor å bare ha target. Prøvde en BG her om dagen, og det var veldig krevende og vanskelig, men givende også!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett video, men har sett low-level gameplay (noen jeg kjenner spilte beta) og jeg likte det jeg så. Dog, må si at jeg liker "theme"et til WoW bedre. Type magi, alver og troll-aktig. Men selvfølgelig kan jo ikke alt være det samme hele tiden. Forandring fryder. :wee:

Lenke til kommentar

Gameplayet i seg selv, og combat er mer komplisert enn WoW. I WildStar har hver enkelt spell/angrep en radius det treffer i, og du må sikte og treffe NPC/Player for at de skal ta skade, ikke bare targette motstander og spamme frostbolt. Kanskje litt dårlig forklart, men sjekk traileren til spillet så forstår du det.

Har ikke kommet så veldig langt jeg heller, men virker spennende så kommer nok til å spille det på et relativt casual nivå en stund. Hvertfall frem til WoD da WoW er utrolig kjedelig om dagen.

Lenke til kommentar

Spiller selv litt WildStar for tiden og må si jeg er imponert. Kanskje ikke så veldig seriøst, ekstrem dyp lore eller unike klasser, men fun-factoren er høy. Rett og slett morsomt.

 

Mindre polert enn WoW, det er klart, men det kommer til å bli ordentlig bra om et par expansion packs kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg skal pre-order warlords of draenor og da står det at man får med én lvl 90 boost.

 

Jeg har en 90 dk og en 62 shaman.

 

Hvis jeg bruker boosten på shamanen min så blir han jo 90, men da lurer jeg på hva som skjer med reputation og achievements og alt det der.

 

Når man quester fra 80-90 får man jo rep med factions osv.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Altså, du får jo ikke reputation med mindre du gjør noe for det. Du får kun de achievements du jobber for. Det er ikke sånn at det å booste characteren automatisk gir deg alle achievements og rep som du får ved å queste din vei til max level.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg skal pre-order warlords of draenor og da står det at man får med én lvl 90 boost.

 

Jeg har en 90 dk og en 62 shaman.

 

Hvis jeg bruker boosten på shamanen min så blir han jo 90, men da lurer jeg på hva som skjer med reputation og achievements og alt det der.

 

Når man quester fra 80-90 får man jo rep med factions osv.

 

Noen som vet?

 

Du får i det minste makset professions om du velger dette på en karakter over level 60, så om du velger å booste shamanen, pass på at du har valgt to professions først.

Lenke til kommentar

 

Hei.

 

Jeg skal pre-order warlords of draenor og da står det at man får med én lvl 90 boost.

 

Jeg har en 90 dk og en 62 shaman.

 

Hvis jeg bruker boosten på shamanen min så blir han jo 90, men da lurer jeg på hva som skjer med reputation og achievements og alt det der.

 

Når man quester fra 80-90 får man jo rep med factions osv.

 

Noen som vet?

Du får i det minste makset professions om du velger dette på en karakter over level 60, så om du velger å booste shamanen, pass på at du har valgt to professions først.

 

Trenger ikke velge på forhånd. Hvis man ikke velger selv så får man det som passer classen best

 

Har man for eksempel Paladin får du blacksmith og mining, mens priest får enchanting og tailoring.

 

 

http://www.wowwiki.com/Boost_to_level_90

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...