Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte neverwinter beta ganske lenge, og når release kom hadde jeg sett alt så jeg gadd ikke fortsette. Styrer unna betatester nå. Bedre å oppleve alt for første gang når det gjelder

Spilte det fra start til release og spilte videre to moduler, før jeg ble lei. Vurderer å ta det opp igjen nå som det kommer nye greier.

 

Jeg spiller betaer for å teste og submitte bugs opp og i mente, og så er det greit å vite hvor og hvordan ting er, slik at jeg bruker mindre tid på det ved release.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke engang jeg kommer til å kjøpe WoD. Tror jeg er ferdig med WoW. Absolutt ingenting av det de introduserer interesserer meg. Sonene ser kjedelige ut, PvP og Garrisons kunne jeg ikke brydd meg mindre om og dungeons og raids fenger uansett ikke interessen lenger.

 

Jaja, er vel på tide å innrømme at jeg rett og slett har vokst fra WoW. Men de gode minnene jeg har fra tidligere forblir. :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg har hatt lite interesse av å fordype meg i historien til WoW og Warcraft. Det eneste jeg har lært har vært gjennom quests og noen videoer.

 

Bortsett fra det, er jeg rett og slett lei av hele spillet. Jeg har andre ting å bruke tiden på nå, som venner og kjæreste og jobb og hund og whatnot. :)

Lenke til kommentar

Så ikke dette nevnt på de siste sidene, så …

 

10-årsjubileet for WoW i november kommer til å bli fantastisk!

 

40-manns MC som LFR retuna for max level chars og TM vs. SS som BG hovedsakelig, men også core hound mount og molten corgi pet (som jeg ikke bryr meg like mye om, siden jeg ikke forstår fascinasjonen for corgier). Satser på samme opplevelsen som vanilla MC med korrekt posisjonering for å unngå wipes, repfarming med Hydraxian Waterlords, kverkinga av core hounds osv. :D

 

Kilde og enda en kilde

Lenke til kommentar

9 år med wow, og jeg er lei. Hverken 10 års jubileum eller WOD frister.

Har fulgt med på mmo champion og lest det meste av patchnotes. Det er i stor grad det samme som før.

Vi får noen nye instances, mer eyecandy og en ny legendary quest. Vi får Garrisons og nye områder.

Men men, må vel få med meg hypen rundt 10 års jubileum, og deretter ta 3 mnd pause så jeg slipper alt kaoset ved relase.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

9 år med wow, og jeg er lei. Hverken 10 års jubileum eller WOD frister.

Har fulgt med på mmo champion og lest det meste av patchnotes. Det er i stor grad det samme som før.

Vi får noen nye instances, mer eyecandy og en ny legendary quest. Vi får Garrisons og nye områder.

Men men, må vel få med meg hypen rundt 10 års jubileum, og deretter ta 3 mnd pause så jeg slipper alt kaoset ved relase.

 

Tror mange føler det sånn. Selv om spillet teknisk sett har blitt enormt mye forbedra så har en stor del av spillerbasen spilt det i 5-10 år og da er det naturlig at man blir litt lei. Selv holdt jeg ut med Ultima Online i 7 år før WoW overtok, og nå etter 8,5 år med det så er jeg også litt "forsynt"

 

Til tross for det så har jeg forhåndsbestilt WoD så jeg kommer nok til å spille alikevel... jeg er ubrukelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere om det, jeg gleder meg like mye til hver expansion (selv om jeg var litt skeptisk til å få worgens i Cata), og WoD mer enn på lenge. Selv etter 9,5 år har jeg fortsatt ikke klart å bli lut lei, og betaler fortsatt for å spille, selv om jeg ikke nødvendigvis spiller så mye live lenger. Gidder ikke unsubbe, bare pes. Like greit å gi dem pengene mine først som sist, men så har jeg da også vært Blizzard-fan i 19 år.

 

Bytex, MC (Molten Core) var en 40-manns raiding zone fra vanilla, TM vs. SS (Tarren Mill og Southshore er baser i Hillsbrad) var steder for PvP før battlegrounds ble innført (og til dels før honorsystemet kom), hvor horde ( TM ) og allies (SS) sloss for å kverke så mange som mulig av motparten. Det å ta ut en flight master eller andre viktige personer var bare en bonus, flight master hovedsakelig for å gjøre det vanskeligere å få tak i flere forsterkninger. Andre steder hvor dette foregikk var Astranaar og Splinter Tree Post, og de gikk ofte over flere soner, slik at hordes kunne gå på opp til Darkshore og derfra ta Darna, mens allies gikk på mot Crossroads og videre til Org. Bare gode minner med dette.

 

I MC i starten, før folk flest fikk greit nok gear (bytta ut de blå og grønne delene fra quests og dungeons, samt raide Strat og UBRS), kunne det være et helvete å holde raidet i live, siden mange ikke fulgte med i det hele tatt og plutselig sto en rogue feil, ble tatt av cleave og wipet hele raidet. Så måtte healerne som sto i bakgrunnen og holdt seg ute av kampen (druids ><) komme inn og resse, drikke, resse, drikke, resse, drikke, til alle 40 var i live igjen og klar til dyst.

 

Core Hounds hadde en lei feature ved at når de døde, skulle det ikke mye til før de spratt opp igjen og du måtte ta dem ned på nytt. Og på nytt. Og på nytt. Og på nytt. Lurt ikke å bruke dots, for å si det slik. Spesielt om du har 12 stykker på deg. Få de ned så fort som mulig, men uten at de blir truffet av noe etter at de har gått ned, for da spretter de opp igjen. Tidvis veldig frustrerende mekanisme.

 

Hydraxian Waterlords var (er?) en faction man måtte grinde rep med (ved å drepe diverse elementals rundt om) som hadde (har?) base i Azshara for å kunne ta ut Ragnaros i sin tid (dette ble vel etter hvert nerfet, jeg husker ikke sånn i farten).

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nei, jeg har hatt lite interesse av å fordype meg i historien til WoW og Warcraft. Det eneste jeg har lært har vært gjennom quests og noen videoer.

 

Bortsett fra det, er jeg rett og slett lei av hele spillet. Jeg har andre ting å bruke tiden på nå, som venner og kjæreste og jobb og hund og whatnot. :)

Da er jeg totalt motsatt av deg, jeg spiller mest for lore, er vell en lore person da :D

Men jeg digger en god historie, historie, musikk, steder, lokasjoner, det er det som driver meg fremdeles i wow. PVP, ikke så spennende for meg, men PVE er morro, hadde jeg bare kunne funnet en rading guild igjen.......

 

 

Så skal det bli spennende å se reaksjonenen her inne når dere finner ut av at blizz øker abb prisen i EU.

Endret av Svar
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg har hatt lite interesse av å fordype meg i historien til WoW og Warcraft. Det eneste jeg har lært har vært gjennom quests og noen videoer.

 

Bortsett fra det, er jeg rett og slett lei av hele spillet. Jeg har andre ting å bruke tiden på nå, som venner og kjæreste og jobb og hund og whatnot. :)

Da er jeg totalt motsatt av deg, jeg spiller mest for lore, er vell en lore person da :D

Men jeg digger en god historie, historie, musikk, steder, lokasjoner, det er det som driver meg fremdeles i wow. PVP, ikke så spennende for meg, men PVE er morro, hadde jeg bare kunne funnet en rading guild igjen.......

 

 

Så skal det bli spennende å se reaksjonenen her inne når dere finner ut av at blizz øker abb prisen i EU.

 

 

Så lenge du har auto-sub så beholder du den gamle prisen i to år.

Lenke til kommentar

Jeg vet at alle gneldrer om at vanilla raids var "mye bedre før" og varte i 5 timer. Jeg var bare aldri med i noe raid guild så jeg ga katta i hele den delen. Spilte egentlig WoW som et singleplayer spill med chatting innebygd. Og noen ganger gikk jeg dungeons med en kompis eller to. Var en ganske usosial wow gamer vil jeg si.

 

Før WOTLK hadde jeg ikke gjort en eneste heroic, enda jeg spilte fra vanillatiden,

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...