Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det er ikke tilfeldig. Rogue er den minst representerte klassen i level 90. De er ikke på topp av damage meters lengere, der de hører hjemme.

Ja, de eneste rogues jeg møter på lvl 90, står i Halfhill hele dagen og ganker altene mine. :p

 

Og så står det alltid to ved BMAH som stunlocker og dreper meg før jeg får lagt inn bud på noe som helst. Banna nolifere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage en ny battle.net account og lage en ticket til en gamemaster der. Ellers kan du også ringe dem.

Uæææh. Dette er jo skikkelig dodgy. Plutselig var mitt hemmelige spørsmål/svar forandret. Nå får jeg ikke logget inn igjen... Har forandret passord osv på min mailadresse og laget en ny mailadresse jeg kan bruke i fremtiden. Må vel ringe de imorgen da? Siden jeg ikke får logget inn sånn at jeg kan kontakte de.

 

Men hva kan ha skjedd her tror dere?

Endret av Mushaboom
Lenke til kommentar

Hei. Har nettopp begynt med wow igjen og har en 85 mage og death knight og er usikker på hvem jeg skal levle og fokusere på.

 

Gikk litt lei av mage i cataclysm og gikk over til å tanke med DK, men vet ikke hvordan det er med MoP.

 

Er det lite eller stort behov for mage kontra dk f.eks?

 

alle meninger tas i mot med åpne armer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ble lurt av noen kompiser til å kjøpe gametime og mist nå. Hvordan er rogue for tiden? Vet ikke om jeg orker å levle opp en ny klasse, men de sier at rogues er ubrukelig i PvP. (2k+ nivå) Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Hei. Har nettopp begynt med wow igjen og har en 85 mage og death knight og er usikker på hvem jeg skal levle og fokusere på.

 

Gikk litt lei av mage i cataclysm og gikk over til å tanke med DK, men vet ikke hvordan det er med MoP.

 

Er det lite eller stort behov for mage kontra dk f.eks?

 

alle meninger tas i mot med åpne armer :)

Ville valg DK gjør god damage. Syns personelig mage er gørr kjedelig å spille,

Lenke til kommentar

Vurderer å starte opp med WoW igjen, da jeg ikke har mye annet å gjøre.

Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være?

Jeg var ikke en stor fan av MoP når det kom ut, var oppe i level 90 to dager etter spillet kom ut, og etter det følte jeg meg egentlig litt clueless på hva jeg skulle. Endte opp med å slutte å spille etter tre uker i 90. Hørt at 5.1-patchen tydeligvis skal være "den beste patchen hittil", men stiller mine tvil. Noen som har noen formeninger om jeg burde begynne igjen eller ikke?

Lenke til kommentar

Er virkelig MoP så dårlig som så mange skal få det til å være?

Du må nesten teste selv, ikke alle deler dine interesser i spillet. Jeg gjør ikke stort annet enn å raide, og jeg er veldig fornøyd med MoP så langt. At det finnes flere PvE utfordringer i form av dungeon challenges og Brawler's guild er også positivt. Begge disse er vanskelige nok for de fleste. PvP og lore skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke henger helt med der. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...