Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har en lvl 90 ally druid, som nå er på Kazzak. En server som har nærmest bare hordes på. Så jeg tenkte derfor og transfere til en server, helst en med mange norske, og instant que til BG! noen som har noen forslag?

Silvermoon ally.. Å join "Klovner i kamp" helnorsk guild med masse folk:)
Lenke til kommentar

Spørs hva du mener.

 

Det er en stor dungeon, delt opp i flere forskjellige områder, hvor bossenes utseende og "feel" passer til de forskjellige områdene de befinner seg i. På den måten ligner det veldig på ulduar, og jeg føler definitivt en ulduar-stemning der inne.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har tips til hvordan vi skal forhindre at teamspeak blir angrepet med ddos hver dag? Aner ikke hvem som gjør det, men hele guilden begynner å bli passe sur. Vi byttet TS engang, og en uke senere starta det igjen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nei, streamer ikke mye, og har ikke mange viewers.

Skjønner dog ikke hvordan de får tak på IP, når den aldri har blitt vist på stream, eller vært offentlig.

Men nå som den alltid blir oppdaget til slutt; finnes det noen måte å bli beskytte seg mot ddos?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

TS serveren blir leid. Får vel bare bytte leverandør og være enda flinkere til å skjule den. At folk virkelig synes det er morsomt å ødelegge ratedBG/arena for andre..

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål om Obsidium Sanctum 10-mans normal og Reins of the Black Drake:

Jeg går denne solo med warlocken, men da dreper jeg to av mini-boss-dragene sammen med trash. Hva blir drop-sjansen på Black drake da? Jeg ser det er 100 % drop-sjanse om alle dragene er i live, men det har jeg ikke prøvd (må da bli i overkant vanskelig?). Her bare gått fire ganger så langt, men den har ikke droppa. Ser det står 67 % drop-sjanse på siden til Reins of the Black Drake på wowhead, men vil gjerne ha bekreftelse på at den faktisk dropper selv om mini-dragene er drept (to av dem, en blir immun for meg så jeg sender den gjennom den portal-tingesten...). Noen som veit? :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...