Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

nettopp kjøpt pandaria nå, og har nå en lvl 85 DK og Mage, men er usikker på hvem jeg skal prioritere.

 

Har ikke fått med meg patch notes eller noe slikt, men hva tror dere det vil bli mest bruk for i MoP?

 

Tenker kanskje DK da jeg kan gjøre dps og tanke.

 

noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nettopp kjøpt pandaria nå, og har nå en lvl 85 DK og Mage, men er usikker på hvem jeg skal prioritere.

 

Har ikke fått med meg patch notes eller noe slikt, men hva tror dere det vil bli mest bruk for i MoP?

 

Tenker kanskje DK da jeg kan gjøre dps og tanke.

 

noen tanker?

Jeg tror DK vil være best å prioritere til lvl 90 altså. DK er jævlig bra i lvl 90 atm.

Lenke til kommentar

Kjøpte mop på salget som var for litt siden, og fikk en scroll of ressurection nå. Må si at magien har forsvunnet litt for meg.

 

Eneste jeg sitter og tenker på er "hvorfor gidder jeg egentlig å bruke tid på å løpe rundt og trykke på de samme 10 knappene om og om igjen"

 

Spill ele shaman isteden. Da trenger du bare 3 knapper.

Lenke til kommentar

Prøvde å logge inn på kontoen min nå. Har ikke spilt siden i sommer. Ble bedt om å skrive inn authenticator-info fra mobilen som er linket opp til battle.net-kontoen min. Her kommer det interessante: har aldri lagt til mobilen min i kontoen. Valgte da reset password osv. og fikk gjort dette. Prøvde så å logge inn med det nye passordet, men fikk igjen opp det samme authenticator-våset. Så jeg får faktisk ikke logget inn sånn at jeg kan kontakte Blizzard med problemet. Ganske utrolig at det kan finnes et så dårlig system. Skal jeg ta det som et hint om at jeg ikke burde spille WoW igjen, eller finnes det en fix her? :p

Lenke til kommentar

Prøvde å logge inn på kontoen min nå. Har ikke spilt siden i sommer. Ble bedt om å skrive inn authenticator-info fra mobilen som er linket opp til battle.net-kontoen min. Her kommer det interessante: har aldri lagt til mobilen min i kontoen. Valgte da reset password osv. og fikk gjort dette. Prøvde så å logge inn med det nye passordet, men fikk igjen opp det samme authenticator-våset. Så jeg får faktisk ikke logget inn sånn at jeg kan kontakte Blizzard med problemet. Ganske utrolig at det kan finnes et så dårlig system. Skal jeg ta det som et hint om at jeg ikke burde spille WoW igjen, eller finnes det en fix her? :p

 

Det er ikke noe en telefon til Blizzard ikke fikser. Muligheten er der for at du har blitt hacket, og at gjerningsmannen har lagt til authenticator for å sikre seg litt bedre mtp på passord-reset.

 

Kundeservice fikser dette på få minutter :)

Lenke til kommentar

Kjøpte mop på salget som var for litt siden, og fikk en scroll of ressurection nå. Må si at magien har forsvunnet litt for meg.

 

Eneste jeg sitter og tenker på er "hvorfor gidder jeg egentlig å bruke tid på å løpe rundt og trykke på de samme 10 knappene om og om igjen"

Føler at magien har forsvunnet litt for meg også.

 

Wow var mye mer spennende og utfordrende før. Jaja.

Dessverre er jeg veldig enig med dere her og tiden min for denne gang er nok forbi. Men ved neste exp. så kommer jeg nok tilbake og gir penger til Blizzard for og bli skuffet atter en gang.

Titan next?

Lenke til kommentar

Prøvde å logge inn på kontoen min nå. Har ikke spilt siden i sommer. Ble bedt om å skrive inn authenticator-info fra mobilen som er linket opp til battle.net-kontoen min. Her kommer det interessante: har aldri lagt til mobilen min i kontoen. Valgte da reset password osv. og fikk gjort dette. Prøvde så å logge inn med det nye passordet, men fikk igjen opp det samme authenticator-våset. Så jeg får faktisk ikke logget inn sånn at jeg kan kontakte Blizzard med problemet. Ganske utrolig at det kan finnes et så dårlig system. Skal jeg ta det som et hint om at jeg ikke burde spille WoW igjen, eller finnes det en fix her? :p

 

Du kan lage en ny battle.net account og lage en ticket til en gamemaster der. Ellers kan du også ringe dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...