Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en rare som droppet en Epic staff. Synd det bare var ilvl 420 og lvl 85 item, men leveling på shamanen går unna som søren nå. Elemental shaman er jo ustabilt lett å lvle med. Lava Burst proccer på mastery og talen, får en lava burst gratis som igjen proccer på mastery og talent. 2-300k damage på under 2 sekunder og alt er dødt rundt deg.

Lenke til kommentar

Hvilken melee class anbefaler dere til pve?

Avhenger veldig av hva du gjør. Er det snakk om HCs, questing, raid? Har du en gruppe du ofte går med kan det være fint å tenke på loot i forhold til de andre. Har dere allerede en warrior og paladin vil det trolig bli kamp om plate items. Har dere monk og rogue er det muligens dumt å rolle feral druid. Men, slike ting ser du fort selv. Jeg ville foretrekt druid, men jeg er kjøpt og betalt. Rebirth, muligheten til god healing, reservetank etc.

 

Som sagt, det beste er det du selv liker best.

Lenke til kommentar

 

Avhenger veldig av hva du gjør. Er det snakk om HCs, questing, raid? Har du en gruppe du ofte går med kan det være fint å tenke på loot i forhold til de andre. Har dere allerede en warrior og paladin vil det trolig bli kamp om plate items. Har dere monk og rogue er det muligens dumt å rolle feral druid. Men, slike ting ser du fort selv. Jeg ville foretrekt druid, men jeg er kjøpt og betalt. Rebirth, muligheten til god healing, reservetank etc.

 

Som sagt, det beste er det du selv liker best.

Mest hc og questing og litt raid.

Lenke til kommentar

Google "protection paladin guide 5.1" så går du inn på noxxic eller icy veins, så ser du rotation.. :)

 

 

edit: tanking kan virke litt skummelt med en gang, men det er utrolig lett når man kommer inn i det... Kan være litt spooky når du gjør ting for første gang, da du lett får skylda når du gjør noe feil, men spør andre i dungeon/raid om du er usikker på noe :)

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...