Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

MoP er helt ok. Ikke så bra som det kunne ha vært, men helt ok midt på treet.

 

Tinger jeg liker:

Cooking nye systemet der

Questing (men ble for kjedelig etter 2-3 char til 90)

Pet Battle (var gøy den timen jeg prøvde det)

PvP funker ok, fortsatt alt for mye stuns, slow og silences som er ute å går

DK forandringene... De kuket minst mulig med klassen.

Selv om det asiatiske themet bryr meg midt i brunauge, så det mange veldige fine soner.

 

Ting jeg ikke liker:

Andelen dailies som MÅ gjøres

Lootsystemet til LFR

Reward for å drepe raidbosser er mindre enn å gjøre ferdig en random HC dungeon

Mage forandringene... Da spesielt arcane

Themet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det meste med unntak av lootsystemet og PvP.

 

LFR looten har jo blitt mykje beidre enn i cataclysm, der tanks og healers fekk førsteretten på dei fleste våpena/armoren pga fordelane dei fekk frå loot systemet.

 

Og pvp er horribelt for øyeblikket, det er alt for mykje burst damage. Som feks at eg vant 3-4 arena kampar i går pga at eg drepte folk i løpet av shockwave stunnen. CC har blitt for enkelt, retarderte ting som monk sin passive ability som gjer at det er immun mot angrep under stuns osv.

Lenke til kommentar

Enig i det meste med unntak av lootsystemet og PvP.

 

LFR looten har jo blitt mykje beidre enn i cataclysm, der tanks og healers fekk førsteretten på dei fleste våpena/armoren pga fordelane dei fekk frå loot systemet.

 

Og pvp er horribelt for øyeblikket, det er alt for mykje burst damage. Som feks at eg vant 3-4 arena kampar i går pga at eg drepte folk i løpet av shockwave stunnen. CC har blitt for enkelt, retarderte ting som monk sin passive ability som gjer at det er immun mot angrep under stuns osv.

Loot systemet er kansje bra for noen, men etter ca 10runs og bare 1 piece ble jeg lei. Angående pvp så liker jeg dette fordi at jeg føler meg ikke som en byrde for teamet bare fordi jeg ikke har det sists og beste pvp gearet, og 40% base resi gjør at jeg heller ikke blir instakilled uten pvp gear

Lenke til kommentar

Loot systemet er kansje bra for noen, men etter ca 10runs og bare 1 piece ble jeg lei.

 

Drepte selv 15-16 (Husker ikke hvor mange det er til sammen) bosser uten å få noe loot utenom gold forrige uke.

 

Igår fikk jeg 3 nye items av 6 bosser. Forrige uke hatet jeg systemet, igår elsket jeg det. Får se idag da :)

Lenke til kommentar

Enig i det meste med unntak av lootsystemet og PvP.

 

LFR looten har jo blitt mykje beidre enn i cataclysm, der tanks og healers fekk førsteretten på dei fleste våpena/armoren pga fordelane dei fekk frå loot systemet.

 

Og pvp er horribelt for øyeblikket, det er alt for mykje burst damage. Som feks at eg vant 3-4 arena kampar i går pga at eg drepte folk i løpet av shockwave stunnen. CC har blitt for enkelt, retarderte ting som monk sin passive ability som gjer at det er immun mot angrep under stuns osv.

Da har du rolla på items du i din rolle ikke skal ha. De som har bruk for itemet (ie priests får cloth med spirit, locks og mages får cloth uten, priests kan dog rolle på det uten å få samme bonus, tror det går begge veier der) får 100 roll bonus, hvis ikke roller du uten, og kan basically ikke vinne.

 

Så rolle du som dps melee på tank-gear, så får du ikke gear. Da skulle du gått tank.

Lenke til kommentar

Da har du rolla på items du i din rolle ikke skal ha.

 

Tja, fekk aldri tier loot frå LFR sidan tanks rolla på det i Cataclysm.

 

40% base resi gjør at jeg heller ikke blir instakilled uten pvp gear

 

Halvparten av klassene klarer vel å drepe deg i løpet av 3-4 GCD dersom du kun har 40%resilience.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Jøss, har du sett. Fikk akkurat en drop som i mine øyne er absurd mye verdt. Må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte tanken at den kunne være verdt så mye, men iflg. Wowhead.com selges den i snitt for 16,500g. 20,000g på min server. Da har jeg hvertfall nok gull fremover :)

 

Parrot Cage (Hyacinth Macaw)

http://www.wowhead.com/item=8494

 

Ikke ha for høye forhåpninger bare. Hadde et par av disse når jeg spilte mye på AH og de solgte svært sjeldent, men vi får håpe du er heldigere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...