Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi drepte endelig både Tsulong og Lei Shi i går. Så nå er det kun Sha of Fear igjen. Virker som en vanskelig kamp. Den er veldig lang, og personlige feil kan wipe oss. Jeg ser for meg mye kjefting den kommende uken eller to. :D

 

Vi er nå #25 på 25-man rankingen.

 

Grattis med #25 :D

 

Har selv begynt igjen etter ca ett år med pause. Traff selv 90 for litt over en mnd siden :)

 

Til min skuffelse har Guilden bestemt seg til å vente med å raide til etter nyttår, siden det har vært dårlig oppmøte, og vi har fjernet en del inactive folk :(

 

Hvis noen her er interesert i en "casual" guild som kommer til å raide ca 3 dager i uken (man, ons, søn)

så si ifra :) Vi holder til på Frostmane (A), og er en hyggelig guild. En del norske, ei svensk, en fra Irland + noen flere.

Lenke til kommentar

Jeg liker også MoP veldig bra. Det var en liten periode med veldig mye dailies, men det varte ikke så lenge før man hadde nok rep. Dailies i en gruppe går også ganske kjapt. Nå føler jeg at jeg godt kan begynne å tenke på andre ting enn det jeg er mest interessert i, for jeg bruker uansett ikke mer enn maks én time per dag til det jeg gjøre - stelle farmen og de få dailies jeg har igjen.

 

Gode og morsomme raid er det også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...