Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

For å gjøre King Mosh om til petten din, vil jeg sterkt anbefale en healer til deg (prest).

 

Da kan han putte Fear Ward på deg og heale deg, mens du tamer. Bare husk å gjør nok skade i starten til å holde aggro gjennom heals.

Hadde jeg bare kjent en priest.....jeg får se hva jeg gjør; får prøve å få med meg noen; King Mosh er jo spennende for de fleste (så lenge de ikke er for høyt lvl da). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gjøre King Mosh om til petten din, vil jeg sterkt anbefale en healer til deg (prest).

 

Da kan han putte Fear Ward på deg og heale deg, mens du tamer. Bare husk å gjør nok skade i starten til å holde aggro gjennom heals.

 

Det er jo ganske genialt! La en annen tanke mens du tamern, eller funker det ikke da? :D

Det er hunteren som må ha aggro, ellers funker det ikke.

Lenke til kommentar

Quoter rett fra en kommentar på wowhead

 

you know, has anyone verythought of useing the beast within, ur imune to fear, ect

1)use tbw

2)abandon pet

3)tame

it'll last bout 10 sec if u do it fast but thats 10 less sec that he'll be hitting u

Jepp, første forsøk får bli slik. (om jeg finner han da, veit hvor han vanligvis holder til, men i går var han ikke å se) :)

Lenke til kommentar

Får håpe på det beste :)

Har et spørsmål selv, er warlock med 264 dagger fra marrowgar og 251 offhand fra deathwhisper, men fikk også for noen dager siden Nibelung. Spurte en annen warlock fra en høyere guild som har litt mer erfarning om hva som funket best, der han svarte at MH/OH was bedre enn Nibelung pga stats (han nevnte at stats er det som har mest å si for warlocks, dvs at Nibelung funker best for druids blant annet)

Er fortsatt litt i tvil, ettersom at valkyrsa Nibelung spawner kanskje kan være litt undervurdert? Hva synes dere?

armory link til stats

Lenke til kommentar

Enda her eg problemer med å få spillet til å virke. Nå er det patchen til lich king som ikke klare å installere. Kommer opp "C:commenfiles/wow couldnt be created" Prøve å bruke Wow repair. Kommer helt til den patchen så kommer det opp "Wow couldnt be repair. Please reininstall game" Hva er dette for noe tull egentlig? Eg har jo ikke peiling på dette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Da tamer man Tyrant Devilsaur og navngir den som King Mosh. Problemet løst?

Blir det samme som å drepe en Gnoll og si man tok Hogger solo i lvl 7.

Poenget er at han skal tame en oransje devilsaur. Hvorfor da går for den som er nærmest umulig å tame?

 

Enda her eg problemer med å få spillet til å virke. Nå er det patchen til lich king som ikke klare å installere. Kommer opp "C:commenfiles/wow couldnt be created" Prøve å bruke Wow repair. Kommer helt til den patchen så kommer det opp "Wow couldnt be repair. Please reininstall game" Hva er dette for noe tull egentlig? Eg har jo ikke peiling på dette :thumbdown:

Høyreklikk og Kjør som Administrator...

Lenke til kommentar

Enda her eg problemer med å få spillet til å virke. Nå er det patchen til lich king som ikke klare å installere. Kommer opp "C:commenfiles/wow couldnt be created" Prøve å bruke Wow repair. Kommer helt til den patchen så kommer det opp "Wow couldnt be repair. Please reininstall game" Hva er dette for noe tull egentlig? Eg har jo ikke peiling på dette :thumbdown:

Skjekk at ikke filen er skrivebeskyttet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...