Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å prøve å spille litt mer med min main igjen. Det dabbet litt av etter jeg nådde level 80, og hadde gått noen heroics.

 

Men hva er mest kritisk for min karakter akkurat nå? For eksempel, hvilket gear burde jeg samle opp emblems til å kjøpe først? Og burde jeg bytte ut noe av mitt lilla gear med noe annet etterhvert?

 

Har GS på noe over 3000 og gjør bare rundt 2000 dps i dungeons.

 

Wow Armory, Gorgonsol

Lenke til kommentar

Går det an å laste ned betaen et sted uten å være signa?

 

ja. Google.

Hva? Hvor? Hvordan? Googla. Fant ikke 'no, svar plez =3 Opt-In?

 

Du kan ikke spille uten invite uansett, så hva er poenget? (hver download er en unik ID basert på IP, det går gjennom eu.battle.net - en .exe du laster ned. Så hjelper ikke om en kompis laster ned installer til deg.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første gang jeg prøver å spille DK blir jeg kastet inn i ICC25man heroic, fordi kjæresten min ikke har internett og mangler 2 shards for å få shadowmourne, så hvem må trå til da? Jo, meg XD

 

DK er heldigvis ikke så alt for vanskelig å lære seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tror jeg skal prøve alikevel, føler meg ikke helt trygg som tank, og er så lei av grupper som ikke hører etter. Men respekten min for gode tanker har virkelig økt! :)

 

Hadde en litt morsom opplevelse her for noen dager siden. Ble bare kastet i en HC-dungeon med min non-crit cappede frost DK-tank av en kamerat som healet (etter mye QQ fra meg fordi jeg er under defense-cappet og litt slikt). Og det første jeg hører fra hunteren og roguen i gruppen (måtte jo bare være dem) var omg, tank has no health, kick. Ble heldigvis ikke kicket men vi wipet på første pullet da. Mye fordi jeg var så latterlig stresset fordi alle oppførte seg som elitister og jeg visste jeg ikke var critcapped og ikke hadde den største erfaringen som tank så jeg glemte å ta på Frost Presence. Heldigvis fikk jeg lov å prøve en gang til etter at kameraten min sa at jeg burde få prøve en gang til. Etter det var det smooth sailing til sistebossen hvorpå hunteren sier "omfg, nc tanking dude!" og roguen sier noe av det samme.

 

Alt går perfekt frem til dette men mitt under sistebossen greier paladinen i gruppen å putte Hand of Salvation på meg noe som ender opp med at jeg får totalt panikk og flyr rundt som en stukken høne og skjønner ikke hvorfor bossen slår på alle andre enn meg. Til slutt er det bare meg og healeren igjen og vi tar han fra 66% til 0% selv. Fikk faktisk whispers fra alle DPSene i gruppen hvor de sa de var veldig fornøyd med tankingen min og paladinen sa selvsagt beklager og hele pakken. Alt i alt var jeg skikkelig storfornøyd :D

 

Første gang jeg prøver å spille DK blir jeg kastet inn i ICC25man heroic, fordi kjæresten min ikke har internett og mangler 2 shards for å få shadowmourne, så hvem må trå til da? Jo, meg XD

 

DK er heldigvis ikke så alt for vanskelig å lære seg.

 

Nja, sånn sett er det vel ingen klasser som er så vanskelige å lære seg etter to-tre minutter med prøving (kanskje utenom feral DPS, det var søren meg umulig). Etter fire minutter med prøving som rogue (en kamerats) så gjorde jeg 7.2k DPS på Onyxia. Men, det å mestre en klasse kjapt er derimot hakket vanskeligere :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøver å spille DK blir jeg kastet inn i ICC25man heroic, fordi kjæresten min ikke har internett og mangler 2 shards for å få shadowmourne, så hvem må trå til da? Jo, meg XD

 

DK er heldigvis ikke så alt for vanskelig å lære seg.

 

Frost er jo verst da, men jeg klarte meg :D Var ikke sist på alle fightsene heller xD

Lenke til kommentar

Alt går perfekt frem til dette men mitt under sistebossen greier paladinen i gruppen å putte Hand of Salvation på meg noe som ender opp med at jeg får totalt panikk og flyr rundt som en stukken høne og skjønner ikke hvorfor bossen slår på alle andre enn meg.

 

Haha, kjenner meg sånn igjen i det det der. Har hendt meg flere ganger når jeg nuber rundt med prot palaen, helt til jeg får meg til å trykke på diverse abilities igjen. :D

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøver å spille DK blir jeg kastet inn i ICC25man heroic, fordi kjæresten min ikke har internett og mangler 2 shards for å få shadowmourne, så hvem må trå til da? Jo, meg XD

 

DK er heldigvis ikke så alt for vanskelig å lære seg.

 

Frost er jo verst da, men jeg klarte meg :D Var ikke sist på alle fightsene heller xD

 

Frost er den eneste dk speccen som krever skillz for å få GOD dps. Resten er keysmashing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...