Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kanskje litt sent ute med denne posten, men til frost DK-en din der folk klagde på at du ikke var gearet, har du skaffet deg Brewfest-trinketene? Du kan få to med +170 stam på eller en med stam og en med dodge-rating. Vanligvis koster de triumph, men her sparer man masse hc-farm :)

 

Har alle tre allerede, farmet dem den første dagen. Hehe :)

Lenke til kommentar

men de fleste velger nok rogue framfor feral dps, greit med 1 stk feral med thats it :p

Nå har 25mann-raidene jeg er med i alt ifra 1 til 3 andre Feral DPS. Samme med rogues, fra 0 til 3 andre rogues. Jeg som Feral er alltid med. :p

 

Synes jeg leste engang at du ikke var med i 25man raidet da dere downed LK for første gang :p mulig jeg tar feil nå men er rimelig sikker det var deg!

Lenke til kommentar

Combat.

 

Da har du jo CS, SS, KS, SnD, AR, Killing spree, BF - samt bruker vel Instant poison på begge weps? Ellers så har du jo fun buttons som evasion, vanish, sprint, gouge osv :)

 

At rogue er så mye representert i raids er jo mye pga. traps samt at dps'en fra rogues er rimelig god ;)

Jaja, jeg bruker jo såklart vanish etc når jeg må. Er ikke innlogget nå, og kan ikke forkortelser på rogue, så får se seinar :) Men takktakk. Bruker jo også de som gjør at jeg får mer attack power og mer energy, men regner ikke med de i rotasjonen egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...