Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det forklarer ikke mye. Er det sånn kort man må lade opp før man kan betale? Noe sånt som Visa prepaid? I såfall går ikke det heller, siden jeg ikke har noen av delene. Altså er det bare med kort man kan betale for slike tjenester?

 

*edit*

 

Never mind, fant det ut. Er bare kort og noe som heter LSV jeg kan bruke.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bah, minet som et uvær i helgen for å skaffe meg en del copper og tin ore til bronse, men jeg overså at man lager 2 stykk bronzebar per tin or copper, og har dermed dobbelt så mye som jeg trenger og utrolig mye leftovers og mange minutter bortkasta. Jaja, AH here we go

Lenke til kommentar

Går det an å få tak i cd-keyen til en eksisterende account? Har en gammel account som ikke er merga enda, men cd-key ligger hjemme hos foreldrene mine...

 

Edit: Nvm. Så ikke "Merge with existing account", bare "Add game". :p

 

Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem.

 

Ah, daså.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Er ikke game card jeg er ute etter. Ville overføre mainen min til en annen server. Men jeg får bare spørre noen som har Visa. Er jo ikke noe stort problem.

 

Ignorerer du postene våre? KJØP SPENDON.

De har ikke spendon her jo. -.- Ellers hadde jeg løpt og kjøpt for lenge sida.

Lenke til kommentar

Selvsagt måtte det skje, skal til å installere den nye updaten da eg får en feil. Som gjør at eg må avinnstallere hele forbanna spillet. Jaja, går vel 4-5 timer å få alt på plass igjen. Helt til eg kommer til updaten å får en feil...

Hvorfor må du avinstallere hele spillet?

 

Får jeg en feil under installering av en patch, så går jeg bare inn i WOW-mappa, høyreklikker den nyeste nedlastede patchen og velger "kjør som administrator". Har alltid funket for meg.

 

Du har også en fil i WOW mappa som heter "repair" som skal fikse diverse feil, manglende filer og lignende om en update av en eller annen grunn skulle kødde opp WOW-installasjonen din.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...