Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Optimalt (tror jeg) prioriteringslisten vil være noe slik som:

Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot

Med Serpent Sting oppe til alle tider :)

Den er grei, da går jeg for det. Takk for hjelpen! :)

Anytime. Angående Glyphs (vet ikke hva du bruker atm), ville jeg anbefalt Explosive Shot, Aimed Shot og Serpent Sting, evt Kill shot, men Serpent Sting glyph sparer deg for en god del mana.

 

Kan godt hente du vet dette, men om du er interessert, skal jeg forklare hvor viktig Serpent Sting er, og hvorfor det er viktig:

 

Oppsett 1

Dette oppsettet har 3 poeng mer i Marksman enn det oppsettet jeg linker til under her. Det er satt poeng her som gjør at Serpent Sting gjør 30% mer damage. Å ikke ha oppe Serpent Sting med dette oppsettet vil gjøre at du taper DPS, men det er ikke like "fatalt" om du mister et tick eller to her.

 

Oppsett 2

Om du ser i detalj på dette oppsettet, vil du se at i Survival, har man satt poeng i Wyvern Sting, og dets påfølgende talent. Dette gjør at du gjør 3% mer dmg med alle angrep på targets som har Serpent Sting på seg. Kjører man dette oppsettet, vil det være et ganske stort tap av DPS å ikke ha oppe Serpent Sting til alle tider.

Dette oppsettet er nok også det som skalerer best med gear. Forskjellen på 3% mer dmg er kanskje ikke så stor under levling, men med epics på lvl 80 vil nok forskjellene bli betraktelig større :)

Takk for et veldig godt svar! :)

 

Av disse to oppsettene ser jeg at jeg i bunn og grunn har fulgt oppsett nummer 2, bortsett fra at jeg ikke har alle talentpoengene ennå er de plassert som foreslått. Jeg må derfor følge nøye med på at Serpent sting er oppe, men det har jeg i fingrene rett og slett, har alltid brukt Serpent sting. Det skal bli moro å bruke dette i lvl 80; gikk egentlig litt lei av å lvle huntern; tar jo mye tid rundt lvl 70 og oppover. Men går mye i dungeons, det er nok redninga; blir litt lei questing. :)

 

Noe jeg har lurt på; hva er forskjellen på PvE-gear og PvP-gear? Ser mange sier at de "ikke har gear for PvP" f.eks.

Lenke til kommentar

PvE gear for hunters har mer intellect, agility, hit, crit, armor penetration osv..stats som gir en direkte innvirkning på dps i raids.

 

PvP gear for hunters har også intellect, agi og crit, men mye mer stamina, og først og fremst resilience er det som kjennetegner PvP gear.

 

Resilience har 3 effekter:

1: Gjør at man har mindre sjanse for å bli crittet

2: Reduserer skaden man tar fra crits + effekten av DoTs og mana drains.

3: Reduserer skaden man tar av pets og minions.

Lenke til kommentar

Wow! Beta invite til den nye utvidelsen! :dribble:

 

 

Greetings!

 

Congratulations, you are invited to World of Warcraft Cataclysm Beta, Beta invites are completely random.

 

The time has come yet again to begin on our next expansion: World of Warcraft: The Emerald Nightmare!

 

This exciting expansion will offer many new features including two new races: Ice Trolls and Variants, Under Water Cities, New Professions, and even a new Realm type!

 

For the first time Blizzard Entertainment is holding pre-Closed Beta Opt-ins to a lucky few of our dedicated players and you have been chosen! You will receive your Beta Opt-in Key BEFORE the Closed Beta is opened to testers, assuring you a place in (link removed led to a ripaway always mouse over before you click)

 

Follow the link below and fill out the required forms to add you to our list of soon-to-be Beta Testers! World of Warcraft: The Emerald Nightmare

 

Visit *link* Cataclysm Beta more info!

 

The Nightmare has begun…..

 

Please do not delete this email, or show it to anyone.

 

Regards, Account Administration Team Blizzard Entertainment Inc P.O Box 18979, Irvine, CA 92623

 

The World of Warcraft Support Team

Blizzard Entertainment

vBatokoH

 

 

The Emerald Nightmare, du... :!:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...