Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel spørre her også, dog ikkje sikker på at en får noke spesielt godt og skikkelig svar.

 

Er då GM i en hordeguild på Azjol-Nerub.

Horde er forferdelig outnumbered, og sjøl om vi har forsåvidt det vi trenger i guilden, er punktet med WG et stort minus. Folk som vil pugge litt raids også med alts og whatnot sliter med lite folk.

Et godt community sånn sett, men det blir litt lite.

Har jo hørt rykter om at Tol Barad skal fiksast i Cata, slik at vi i det minste har mulighet til å få WG i ny og ne. Men greit å vere føre var.

 

Fins det i det heile tatt en server som kunne passe til en 10 mans casual irl venner guild, der que timers til spesielt BG for horde ikkje er så kritisk? (Trur det egentlig er 10 min ventetid uansett kor du er). Grunnen til at dette er et poeng for mange i guilden er pga achi-whoring, og folk skal ha bg achi's. Et greit og aktivt raidingmiljø, med pugs er også fordelaktig.

Trenge ikkje vere noko world #1 server mtp progression.

 

Del gjerne tanker.

Dette er nok spekulasjonar inntil vidare. Slett ikkje sikkert det blir migrert, men greit å kunne forhøyre seg litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

No shit. Uansett så går den counteren av banen noen ganger.

 

Slik jeg har forstått det så får man en honorable kill for hver fyr som du har angrepet som dør, tror jeg.

Lenke til kommentar

Lurer på litt forskjellig ang char transfer... Man beholder alt i banken og bagene, gull osv? Men postkassen må være tom? Vurderer å lage en char på serveren jeg skal flytte til med samme navn som den jeg skal flytte, sånn at jeg får gratis navnebytte. Men hvordan foregår det, når charen er overført, og jeg skal logge inn, så blir jeg bedt om å skrive inn nytt navn?

Noe annet jeg bør tenke på før jeg overfører?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat lagt til authenticator på min battle.net-konto, men nå få jeg ikke logga meg inn på spillet. Står bare lenge på connecting, og får så beskjeden om at "You have been disconnected from the server" (eller noe sånt). Skal jeg skrive inn authenticator-koden i stedet for passord, er det så?? For jeg har samme innloggings-side som før; brukernavn og passord. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...