Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får du ta en titt her, Slimda, kanskje du får se det da... eller vente til du kommer hjem. Hilarious er det ihvertfall. :rofl:

 

Det er en healing chart lagd på tull... kom over det for ikke så lenge siden og holdt på å le meg ihjel. Tenkte jeg skulle poste det her når man er inne på flowcharts. :p

 

Pfff, de folka som lagde den kan jo ikke ha spilt mye druid :< Den var jo litt gøy, men som restodruide velger jeg å ta meg nær av å bli parodiert xD

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var mage hitcapp 17%. Synlig i character sheeten blir det 11% om man har speccet 6% hit(3% i frost og 3% i arcane)

Arcane Focus

Increases your chance to hit and reduces the mana cost of your Arcane spells by 3%

Står det all spells eller noe sånt der? Nei. Bare Arcane.

 

Precision

Reduces the mana cost and increases your chance to hit with spells by 3%.

Står det noe om frost eller arcane? Nei. Alle spell-schools.

 

Arrrr! Så det så! :)

 

http://www.wowwiki.com/Spell_hit

 

alt forkalert for all klasser og specs ;)

Lenke til kommentar

Bare for å forsikre meg...Jeg har nå survival-spec på huntern min, men har ennå ikke Aimed Shot (veit det hører til et annet tre, men skal visst ha det; ett talentpoeng unna). I dungeons bruker jeg denne rotasjonen, er den grei: serpent sting - black arrow - explosive shot - steady shot (til explosive shot er oppe igjen) - serpent sting/black arrow når det går. Skal jeg bruke arcane shot i det hele tatt, eller holde meg til explosive shot (de deler cool down)?

 

Når jeg ikke er i dungeons bruker jeg fremdeles også concussive shot først for å senke farten på mobs, ellers likt som i dungeons. Jeg er ny med survival-spec; ser at det gjør litt mer dmg enn beast master, men ikke all-verden, så tenkte det var best å få litt råd. Er forøvrig bare lvl 70 ennå. :)

Lenke til kommentar

Bare for å forsikre meg...Jeg har nå survival-spec på huntern min, men har ennå ikke Aimed Shot (veit det hører til et annet tre, men skal visst ha det; ett talentpoeng unna). I dungeons bruker jeg denne rotasjonen, er den grei: serpent sting - black arrow - explosive shot - steady shot (til explosive shot er oppe igjen) - serpent sting/black arrow når det går. Skal jeg bruke arcane shot i det hele tatt, eller holde meg til explosive shot (de deler cool down)?

 

Når jeg ikke er i dungeons bruker jeg fremdeles også concussive shot først for å senke farten på mobs, ellers likt som i dungeons. Jeg er ny med survival-spec; ser at det gjør litt mer dmg enn beast master, men ikke all-verden, så tenkte det var best å få litt råd. Er forøvrig bare lvl 70 ennå. :)

Høres veldig bra ut spør du meg :) Men ja, hold deg unna Arcane Shot, da den deler CD med Explosive Shot :)

Concussive Shot er en finfin spell å bruke dersom du ser mobs er på vei mot en annen person enn tanken for eksempel. Traps kan også brukes om du vil.

Håper ikke du oppfattet mitt tidligere innlegg som støtende der jeg skrev "slik skal en Survival PvE spec se ut". Det var ikke ment aggressivt i det hele tatt, men så lenge du skaffer deg aimed shot og følger den rotasjonen/prioriteringen du gjør nå, tror jeg ting vil gå veldig bra :) Så er det å hente ut det lille ekstra med en "optimal spec" om du ønsker det da :)

 

Invincible's Reins mener du, som i Shadowmourne LK kill?

Selv hadde jeg aldri latt noe annet raid member ta rewarden, jeg skulle hatt rewarden selv :)

Nei. Invincible's reins dropper hver gang du dreper LK, du tenker på crimson deathcharger.

Ah sier du det ja. Var nok crimson jeg tenkte på da ja :)

 

Edit: Dang, ble mange smileys her, men, hehe.

 

Edit2: Må bare tilføye - fy søren så gøy 3v3 med MS, DK og HPala var. Har ikke gjort mer enn 20 kamper så langt, men 15-5 i win ratio. Var veldig underholdende :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

 

Høres veldig bra ut spør du meg :) Men ja, hold deg unna Arcane Shot, da den deler CD med Explosive Shot :)

Concussive Shot er en finfin spell å bruke dersom du ser mobs er på vei mot en annen person enn tanken for eksempel. Traps kan også brukes om du vil.

Håper ikke du oppfattet mitt tidligere innlegg som støtende der jeg skrev "slik skal en Survival PvE spec se ut". Det var ikke ment aggressivt i det hele tatt, men så lenge du skaffer deg aimed shot og følger den rotasjonen/prioriteringen du gjør nå, tror jeg ting vil gå veldig bra :) Så er det å hente ut det lille ekstra med en "optimal spec" om du ønsker det da :)

Takk for svar, da fortsetter jeg slik, men legger til litt traps når det passer. Når jeg får Aimed shot; hvor passer den i rotasjonen igjen? Oppfatta deg ikke støtende, ingen fare. :)

Lenke til kommentar

Optimalt (tror jeg) prioriteringslisten vil være noe slik som:

Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot

Med Serpent Sting oppe til alle tider :)

Den er grei, da går jeg for det. Takk for hjelpen! :)

Anytime. Angående Glyphs (vet ikke hva du bruker atm), ville jeg anbefalt Explosive Shot, Aimed Shot og Serpent Sting, evt Kill shot, men Serpent Sting glyph sparer deg for en god del mana.

 

Kan godt hente du vet dette, men om du er interessert, skal jeg forklare hvor viktig Serpent Sting er, og hvorfor det er viktig:

 

Oppsett 1

Dette oppsettet har 3 poeng mer i Marksman enn det oppsettet jeg linker til under her. Det er satt poeng her som gjør at Serpent Sting gjør 30% mer damage. Å ikke ha oppe Serpent Sting med dette oppsettet vil gjøre at du taper DPS, men det er ikke like "fatalt" om du mister et tick eller to her.

 

Oppsett 2

Om du ser i detalj på dette oppsettet, vil du se at i Survival, har man satt poeng i Wyvern Sting, og dets påfølgende talent. Dette gjør at du gjør 3% mer dmg med alle angrep på targets som har Serpent Sting på seg. Kjører man dette oppsettet, vil det være et ganske stort tap av DPS å ikke ha oppe Serpent Sting til alle tider.

Dette oppsettet er nok også det som skalerer best med gear. Forskjellen på 3% mer dmg er kanskje ikke så stor under levling, men med epics på lvl 80 vil nok forskjellene bli betraktelig større :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...