Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurte på noe; er det mange spillere som blir legendariske i wow? Spillere som andre ser opp til? Og i så fall hvorfor?

Det er visse spillere som har gjort seg kjente gjennom spillet, av diverse grunner.

Vi har jo den kjente og kjære

.

Vi har også "Kungen" som blir sett på av mange som den beste tanken i spillet.

PvPere har sikkert noen kjentfolk også.

Og hvis du tar en titt på utstyret som dropper i Icecrown Citadel, så vil du se noen navn dukke opp:

Aldriana's Gloves of Secrecy, Astrylian's Sutured Cinch og Toskk's Maximized Wristguards.

Aldriana er/var noen som lagde det såkalte Alfa-omega innen Rogue-raiding, "Rogue Gear Spreadsheet", en matematisk modell som viste hvilket utstyr var det beste for deg med ditt nåværende utstyr. Astrylian lagde noe som kalles "Rawr", som er et program for å finne det beste utstyret for mange forskjellige klasser. Toskk var en feral-druide som også lagde en DPS-kalkulator som fant frem sånn ca hvor bra DPS du gjorde med forskjellig utstyr.

 

Dette er eksempler på spillere som har gjort mye bra for samfunnet i WoW, og som Blizzard har bestemt seg for å belønne. Du finner veldig mye sånt rundt om kring. :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg tenkte meg vel at det var spillere som var spesielt gode, men visste ikke at noen til og med ble belønnet fra Blizzard for "innsatsen". Det må være en stor ting å oppleve.

 

Neste spørsmålet blir vel i grunnen hvordan noen klarer å bli så mye bedre enn andre; såpass mye bedre at de blir kjent for det. Jeg mener; det er jo ingen "hemmeligheter" i de forskjellige klassene, alle spillere har vel potensiale til å spille like godt når man har alle muligheter til å velge de samme skills som alle andre har. (Det var forferdelig dårlig formulert....) :)

Lenke til kommentar

Visse personer gjør seg utmerket. De tre jeg nevnte med utstyrsbiter i ICC har jo laget programmer og excel-dokumenter som har hjulpet titusner av andre spillere, om ikke hundretusner. Blizzard har også lagt inn referanser til andre folk (f.eks, Skosiris som var med på å starte Wowhead.com, eller Dak Krause, som døde av "leukemia" og fikk et oppdrag til ære for seg selv.)

 

Hvem sa at Blizzard ikke brydde seg om spillerbasen? :)

Lenke til kommentar

 

 

Neste spørsmålet blir vel i grunnen hvordan noen klarer å bli så mye bedre enn andre; såpass mye bedre at de blir kjent for det. Jeg mener; det er jo ingen "hemmeligheter" i de forskjellige klassene, alle spillere har vel potensiale til å spille like godt når man har alle muligheter til å velge de samme skills som alle andre har. (Det var forferdelig dårlig formulert....) :)

 

Er ikke sikker på om det er dette du mente, men det var en shaman som på starten av icc fant ut en helt ny enhancement dps rotation ved å stacke shitloads av haste.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte meg vel at det var spillere som var spesielt gode, men visste ikke at noen til og med ble belønnet fra Blizzard for "innsatsen". Det må være en stor ting å oppleve.

 

Neste spørsmålet blir vel i grunnen hvordan noen klarer å bli så mye bedre enn andre; såpass mye bedre at de blir kjent for det. Jeg mener; det er jo ingen "hemmeligheter" i de forskjellige klassene, alle spillere har vel potensiale til å spille like godt når man har alle muligheter til å velge de samme skills som alle andre har. (Det var forferdelig dårlig formulert....) :)

Er snakk om trening og evnen til å endre spillet sitt etter situasjoner som oppstår. Selv om Arena i WoW ikke er på langt nær samme type vanskelighetsgrad som å bli eksepsjonell i spill som SC og WCIII der de syke syke koranerne trener sin APM 8-10 timer daglig.
Lenke til kommentar

Må bare linke denne...til alle dere der ute som tilber Flýn, se denne videoen og se hvilken idiot han egentlig er....verdens beste mage? Han blir eid etter alle kunstens regler av Healingproof hvertfall..Mistet all respekt for Flýn etter jeg så denne videoen.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=134997

Jeg bare lurte på noe; er det mange spillere som blir legendariske i wow? Spillere som andre ser opp til? Og i så fall hvorfor?

Jeg vet ikke mange spillere som er "legendariske", men jeg vet om noen:

 

Vurtne - verdens desidert beste PvP Mage i vanilla WoW. Det finnes videoer der han dreper 10-20 folk alene om jeg ikke tar feil.

Rubix - utrolig skilled druid fra vanilla. Denne fyren var grunnen til at jeg startet druid i sin tid.

Flýn - påstås å være "verdens beste mage" til dags dato. Han er magen i verden med høyest arena rating. Jeg mistet interessen og respekten for han etter videoen jeg linket til.

Swifty - en utrolig skilled Warrior, har spilt alle expansions så langt. Kjent for å finne mange smarte "triks" og for generelt å mestre klassen til de grader.

Kungen - tidligere guild master i verdens beste raid guild, spiller nå i "Ensidia", en av verdens topp 10 raid guilder.

Leeroyy - kjent for en video fra vanilla wow der han wipet en hel 10-manns gruppe ved å ninja pulle et helt rom med drager :p Han har til og med fått sitt eget achievement oppkalt etter seg.

Drakedog - Warlock, lager PvP filmer. Blir regnet som en av verdens beste warlocker.

 

Så har man gladiatorer fra skill-capped.com der de aller fleste er velkent for PvP-ere;

Xmo

Animals

Sereph

Dahis

Raycharles

osv

 

Disse sistnevnte kan ikke sies å være legendariske imo, men de er alle høyt respekterte og flinke spillere.

 

Edit; jeg er ikke tidlig oppe, jeg jobbet nattevakt ;)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Når man er inne på WoW legender: må ikke glemme Oxhorn (Brandon M. Dennis). Han er jo viden kjent for sine geniale Machinima filmer. Blizzard har også lagd referanser til ham i spillet. Mortuus er for eksempel en av favorittkarakterene. I Cataclysm får han til og med en forfremmelse. Fra Foreman til Commander elns. :wee: Ah, forresten, så får han alltid spesielle billetter til Blizzcon tilsendt hvert år. Me jealous. :(

 

Skremmende - min gullsum atm: 2727g 77s 97c. It's an omen! :ohmy::p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Når man er inne på WoW legender: må ikke glemme Oxhorn (Brandon M. Dennis). Han er jo viden kjent for sine geniale Machinima filmer. Blizzard har også lagd referanser til ham i spillet. Mortuus er for eksempel en av favorittkarakterene. I Cataclysm får han til og med en forfremmelse. Fra Foreman til Commander elns. :wee: Ah, forresten, så får han alltid spesielle billetter til Blizzcon tilsendt hvert år. Me jealous. :(

 

Skremmende - min gullsum atm: 2727g 77s 97c. It's an omen! :ohmy::p

 

Snakker vi Machinima?

Oblith: http://www.wowwiki.com/Awilo_Lon%27gomba

mens vi er innpå Oxhorn. når han jobba for WeGame og lagde Video reviews sendte jeg inn en "video burn". skal finne videoen :D truly epic :D

 

EDIT: Navnet er Nonspond: http://www.wegame.com/watch/Weekly_Video_Review_45/ litt ute i videoen.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...