Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Frost PvP/Arcane PvP som dual specs før videoen, nå har jeg Frost PvP/Fire PvP ;)

 

Fire PvP krever sykelig mye mer skills og timing, og jeg er ikke på noen måten flink enda eller har nok crit gear, men gøy var det, og den ene runden i EoTS endte jeg oppe med å få halve motstander teamet løpende etter meg, så jeg antar at jeg var destruktiv nok :p

Lenke til kommentar

Først en liten ting; hva slags vinkel liker dere å spille i? Jeg spiller vanlighvis med lav vinkel; altså jeg ser spilleren min rett i ryggen ikke ovenfra. Men innimellom gir jo dette litt dårlig oversikt over hva som skjer, og jeg legger merke til at mange av filmene på youtube viser spillerne sett ovenfra.

 

Det jeg egentlig lurte på var; hvordan lager dere film fra det dere spiller; ala de som ligger på youtube? Tenker ikke på musikken som er langt til, det er litt uvesentlig, tenker mer på hvordan dere tar opp selve spillet.

Lenke til kommentar

Fikk ein mail som såg ganske ekte ut, men tok han i å ta musa over epost adressa der det bare stod Blizzard Entertainment før du tok musa over, [email protected] etter jeg tok den over:p

 

 

 

Hello

 

This is an automated notification regarding your World of Warcraft account. Your account options was recently modified through the Account Management website.

 

If you made this change to your subscription type, please disregard this automatic notification.

 

*** If you did NOT make any changes to your account or subscription, we recommend you login to Account Management at the following link to review your account settings:

http://www.worldofwarcraft.com/account/billing/

 

If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to happen, please contact Blizzard Billing & Account Services for advanced assistance.

 

Billing & Account Services can be reached at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499 Mon-Fri, 8Am-8PM Pacific Time) or at [email protected].

 

Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

 

Regards,

 

The World of Warcraft Support Team

Blizzard Entertainment

http://www.blizzard.com/support/wowindex/

 

 

Lenke til kommentar

FAKE. Ser det på en mils avstand. Bare og sjekke linkene det så finner du det ut fort. Her ser det ut som om de har brukt helt utrolig teite linker.

 

TIPS: Bruk en Gmail konto til wow og ikke hotmail. Gmail har MYE bedre spam filter.

 

Ja var ganske lett å gjennomskue når jeg tok musa over linkene:) Men den kunne sikkert ha lurt mange som ikke tenker på det. Resten av brevet såg ganske ekte ut.

Lenke til kommentar

Må bare linke denne...til alle dere der ute som tilber Flýn, se denne videoen og se hvilken idiot han egentlig er....verdens beste mage? Han blir eid etter alle kunstens regler av Healingproof hvertfall..Mistet all respekt for Flýn etter jeg så denne videoen.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=134997

Jeg bare lurte på noe; er det mange spillere som blir legendariske i wow? Spillere som andre ser opp til? Og i så fall hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...