Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrivd ned? Man har ikke noen fast rotasjon. Det er ganske enkelt slik:

 

Du må ha Savage Roar oppe på deg selv, samt Rip, Rake, Mangle og Faerie Fire på fienden. Og så må du balansere dette med å få inn flest mulige Shreds og Ferocious Bites uten at Savage Roar faller av, eller at Rip og Rake er "borte" i flere sekunder.

Lenke til kommentar

uhhh...som arcane mage må du i alle fall kjøre minimum 4 stacks med arcane blast. Beste "rotation" man kan gjøre damagewise er Arcane Blast spam. Det vil naturligvis ikke gå i lengden, men med bra nok utstyr bør man klare å holde 5xAB,AM rotation. Det mange glemmer med Arcane Mage, er ikke nødvendigvis at det er så fryktelig lite å gjøre. Arcane Mage er det kanskje først og fremst manamanagement som kan gjøre det utfordrende. Og vi har en del CDs som også bør kjøres på riktige tidspunkt, f.eks Presence of Mind, Mirror Image og Arcane Power damagewise, og naturligvis at Evocation, managems og manapotions blir brukt på riktig vis. Det er ikke slik at man kan stappe på iLvl264 utstyr og forvente 10k+ dps.

 

Det jeg mener er at om du gjør raid boss osv så er det ikke akkurat det beste du kan gjøre å spame arcane blast selv etter du har 5x stack. Får du missile barrage så bruk den. Men du kan selvsakt stacke til 5x før du bruker den. Men om du bare spamer arcane blast så drainer du mana som en helt.

Lenke til kommentar

Jeg mener slik du skriver der. Da har man det beskrivd isteden for forklart med et rotete skjema.

Meningen er at skjemaet skal vise handlingsveien for når du kjører DPS. Har du mindre enn 5 sekunder på Savage ROar? Da følger du Vei Nr. 2. Har du mer? da følger du vei nr. 1. :p

 

Den er uansett bedre enn orginalen:

 

catdps.jpg

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at om du gjør raid boss osv så er det ikke akkurat det beste du kan gjøre å spame arcane blast selv etter du har 5x stack. Får du missile barrage så bruk den. Men du kan selvsakt stacke til 5x før du bruker den. Men om du bare spamer arcane blast så drainer du mana som en helt.

Bruk aldri Arcane Missile før du har 4 stacks Arcane Blast, uavhengig når Missile Barrage procer. Mindre enn 4 stacks er damage loss. Som jeg skrev...kjør så mange Arcane Blast du føler du klarer å opprettholde uten å gå tom for mana, men mindre enn 4 er som sagt damage loss.

Lenke til kommentar

Da får du ta en titt her, Slimda, kanskje du får se det da... eller vente til du kommer hjem. Hilarious er det ihvertfall. :rofl:

 

Det er en healing chart lagd på tull... kom over det for ikke så lenge siden og holdt på å le meg ihjel. Tenkte jeg skulle poste det her når man er inne på flowcharts. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...