Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

yay , endling lk nede

 

ene hunteren i gruppa fikk masse pes i dalaran for og ha kingslayer med gearet han har :p

 

( Armory prof : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=M%C3%A1y )

Haha, herlig! Gratulerer til dere begge:)

 

<snip>

Hadde en episode med han lolroguen hvor han fikk tanken drept, artig å prøve å tanke mobs med katt i instance. :)

Som demowarlock har jeg tanket litt i Violet Hold og andre steder, med felguarden min :D Greit når tanken og healeren dør på boss og portalene bare begynner å spawne igjen.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allways nice to save the day.. :)

Har ikke opplevd så mye instance før, som sagt, så gøy å endelig finne en klasse jeg kan kose meg litt i instance med. Speccet om til Marksman nå, men kanskje litt dumt på så lav lvl? :p Får se hvordan det går neste gang jeg finner ei god gruppe.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe; hvorfor er det så mange som har noe imot death knights? Jeg var i et par dungeoner om dagen her en dag, og så fort death knighten gjorde en feil ble det mobbing i chatten. Var sånn i to forskjellige grupper også. Er det sånn å forstå at disse skal være ufeilbarlige??

 

Vurderer å "lage" en selv, men veit ikke om jeg gidder om det bare er dritt å få....

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

vell, jeg hater dem for de stikker alltid av med Protection gearet mitt... skjedd 3 ganger nå.

Utenom det syns jeg ikke noe særlig om dem, de er lette å spille, altfor overpowered etc etc.

Men går ikke gear på sånn "need" og "greed" da? Trodde at dersom to stk. greeda så ville det bli tilfeldig? Overpowered; vil ikke det være bra som DPS i dungeon?

Lenke til kommentar

Kunne også tenke meg å levle en healer, bare for å ha prøvd det. Men hvordan er det å spille healer i forhold til å spille DPS? Noen som kan gi en veldig rask innføring i hvordan man gjør det?

 

Hvilken race-class combo er best for healer-nybegynnere? (Alliance)

 

Hvordan er questene for en healer i forhold til en DPS-klasse?

Lenke til kommentar

Mange som needer ting selv om de egentlig ikke trenger de. Opplevde det flere ganger i går. En prest som gikk og needet BOP leather jeg ville ha. Han fikk det begge ganger.

Men hvorfor blir da akkurat death knight behandlet så ille? En ny death knight DPS ble møtt velkommen med "oh no, not another f... death knight, wtf". Syns ikke noe særlig om den slags jeg da.

Lenke til kommentar

Det har vel gjerne mest med at DK er easymode. Du slipper å levle fra 1 samt at de er ganske mye sterkere enn alle andre på samme lvl, hvertfall i begynnelsen i Outland. Begynner også med veldig bra gear. Så mange som roller en alt, velger DK, fordi de slipper old world content. Men forhåpentligvis endrer dette seg med Cata.. :)

Lenke til kommentar

Det har vel gjerne mest med at DK er easymode. Du slipper å levle fra 1 samt at de er ganske mye sterkere enn alle andre på samme lvl, hvertfall i begynnelsen i Outland. Begynner også med veldig bra gear. Så mange som roller en alt, velger DK, fordi de slipper old world content. Men forhåpentligvis endrer dette seg med Cata.. :)

Ja, jeg har skjønt at det skal være greit å spille; men alle har jo muligheten til å lage en, så jeg skjønner ikke hvorfor man må skyte de som velger å gjøre det. Gjør de en god jobb, så gjør de en god jobb tenker jeg da. Og needer de på ting ikke bør, så er de som alle andre klasser som gjør det. Går jo mer på personen bak karakteren enn klassen. Men kanskje bare jeg som tenker sånn? :blush:

Lenke til kommentar

Personlig misliker jeg DKs fordi det er faceroll klasse nummer 1. De kan nesten bruke hvilken spell som helst i hvilken som helst rekkefølge og likevel være relativt ok både på tanking og dps.

 

Til deg som ville starte healer: Prøv female NE Priest. Har en 80 NE priest selv og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Men hvordan er det å spille healer i forhold til å spille DPS?

 

Det kommer helt ann på gruppen :)

Man kan ha instance runs som er daukjedelige fordi alle er gode spillere, tar det rolig og ikke gjør feil.

Man kan ha ultrahektiske runs der spillerene går så raskt frem at du får problemer med å holde tritt.

Man kan også ha uuuurk runs der alle har lyst til å tanke samtidig, og der det er din feil når du går tom for mana.

 

Questing går greit. Det er ikke optimalt, men det er heller ikke noe stort problem.

 

Er litt glad i alle healer-klassene, så vet ikke helt hvilken jeg hadde anbefalt...

Bortsett fra at druide er suverent overlegen hvis du senere finner ut at du ikke hadde lyst til å heale alikavel. Og shaman/paladin healing er litt kjedelig (men til gjengjeld utrolig morsomme offspecs).

Lenke til kommentar

Personlig misliker jeg DKs fordi det er faceroll klasse nummer 1. De kan nesten bruke hvilken spell som helst i hvilken som helst rekkefølge og likevel være relativt ok både på tanking og dps.

 

Til deg som ville starte healer: Prøv female NE Priest. Har en 80 NE priest selv og er veldig fornøyd.

Hvorfor Night Elf priest? NE er kjedelig. Prøv heller Human, de har mer spirit. :p

 

Forresten, du forveksler DKer med Ret-paladins. De kan trykke hva som helst for å få rimelig god DPS. Jeg har møtt på en bråte med DKer som gjør tilnærmet null DPS grunnet deres totale mangel av klasseforståelse.

 

Hatet til DKer kommer av at alle noobs starter en level 55 karakter, og mister da 55 levler med erfaringer om klassen de ellers ville hatt.

Lenke til kommentar

Personlig misliker jeg DKs fordi det er faceroll klasse nummer 1. De kan nesten bruke hvilken spell som helst i hvilken som helst rekkefølge og likevel være relativt ok både på tanking og dps.

 

Men så lenge de gjør en grei jobb, så gavner jo det alle som går dungeons? Så lenge de fleste veit at det er lettvint å spille DK, så er det jo ikke sånn at de "lurer" noen til å tro at de er så mye bedre enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...