Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt mer som skuespill egentlig. Det dreier seg om karakteren din, og ikke den som styrer den.

Noen drar dette litt for langt, men dem som klarer å finne en middelvei ser ut til å få mye mer ut av spillet enn dem som stresser seg til max.level og slåss med GS-fanatikerene om raidplasser for å få skinnende ting og idle i Dalaran med.

Lenke til kommentar

Hva er greia med RP realms? Har aldri helt skjønt det. Er det uten PvP og bare fokus på raid og historie?

 

se for deg et sted med PvP og raids. bare med folk som går (ja, går. IKKE LØPER) og snakker ekstremt høffelig, bruker mye /e og fordyper seg i lore.

 

Jeg får ikke til å gå :p

Lenke til kommentar

Virker som om alle forventer at alle skal ha 5 level 80 og kunne start for alle instances og raid som er. Det er ingen som har tålmodighet med de som aldri har spilt før, og de ler gjerne høyt dersom man har basic spm :thumbdown: Jeg prøver å være litt mer høflig og hjelpsom med nybegynnere (men ja, det er litt frustrerende at folk ikke skjønner at de må høyreklikke for å loote osv :p ).

Er SÅ enig! Nå spiller jeg ikke på verdens beste realm da, men syns likevel folk godt kunne være litt vennligere mot nybegynnere. Og forresten, så syns ikke jeg at man trenger 5 lvl 80 for å være en god spiller. Jeg har én main og en "hovedalt". Og det holder lenge.

Lenke til kommentar

Hva er greia med RP realms? Har aldri helt skjønt det. Er det uten PvP og bare fokus på raid og historie?

 

se for deg et sted med PvP og raids. bare med folk som går (ja, går. IKKE LØPER) og snakker ekstremt høffelig, bruker mye /e og fordyper seg i lore.

 

Jeg får ikke til å gå :p

 

OMFG! GTFO ASAP! L2P NOOB!!!!!!!1! :ph34r:

Lenke til kommentar

Arthas Menethil: Father? Is it... over?

-Terenas lays a comforting hand

on Arthas' gauntlet (glove for those of you who don't know...)

Terenas Menethil II: No my son... The raid resets next week.

Arthas Menethil: I see...

 

hahah, lo når jeg så den som en kommentar på en LK kill film på youtube harhar.gif

Lenke til kommentar

Hva er RP-realms? Som tidligere nevnt, det er en plass hvor du er en "Skuespiller", og du spiller din karakter slik h*n ville oppført seg i Azeroth.

 

Det finnes forskjellige grader av RP. Jeg har prøvd både lett og "tung". Den tunge versjonen er selvsagt best.

For noen år siden spilte jeg på "The Defias Brotherhood". Jeg og noen få personer til var medlemmer av en RP-guild ved navnet The Dimday Tribe. Denne stammen med troll bestod av tilbakestående troll som snakket sin egen dialekt. De banner og sloss og er regelrett en barbarisk flokk med inkompetente idioter.

Min karakter var en hunter. Hans navn var Zumda. Når han først begynte i 'da tryb, var han kjent som Wy'Zo Zumda. Det vil si, "little hunter zumda". Etterhvert steg han i gradene, og endte opp med å bli lederen for alle hunterene. Greit, nå var vi bare 5 aktive personer, og ca 10 en-gang-i-blant-spillere. Men til tross for vår mangel av spillere, gjorde vi vårt beste på å gjøre server-livet til en "bedre" plass. Vi angrep Alliance forskjellige plasser (og tapte så det sang), vi mobbet og lo av The horde, og vi var rett og slett en gjeng med barbariske drittsekker.

 

Så, som sagt. Rollespill er rett og slett at du er en skuespiller. Du har hovedrollen, og du skal få den til å være troverdig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg brukte to økter på 8 timer hver.

Jøss, det var da veldig raskt! :) (mye tid, men likevel) Da er det ikke helt uoverkommelig med andre ord. Nå får jeg 250 rep for hver quest, øker dette tallet etterhvert?

 

Liten ting til; må jeg til questgiver hver gang, eller kan jeg samle opp meat og så levere inn quester fortløpende?

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...