Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Stealth Racial fungerer 1/100 ganger i ICC raidet.

 

Vil da ikke si det. Som en moonkin druid kan jeg veldig lett få aggro på aoe hvis jeg starter med starfall, da er det veldig greit å ha shadowmeld for å miste alle aggro i en liten periode til tanken har fått den tilbake, dette fungerer nesten hver gang. Overleve wipes er litt mer tricky pga aoe dmg og plassering men jeg får det til rundt 40% av gangene jeg går inn for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du får litt mer reputation, får du tak i neste quest, som involverer å drepe giants. Det jeg gjorde da var følgende:

 

Drepe monster for kjøtt på veien ned til furballs, drepe alle furballs i leiren, drepe giants i sørenden, og på veien nord drepte jeg resten jeg manglet (kjøtt fra beist, furballs, etc). Deliver, rinse and repeat.

Ok. Giants skal bare drepes ikke sant; de må ikke droppe noe spesielt? Hadde vært så greit dersom chimeras og shardtooths bare skulle drepes; hadde gått mye fortere....Jeg ser fram til å få den tredje questen; da hjelper det i alle fall litt mer hver gang jeg turner in. Har satt heartstone til Everlock bare for å korte tiden de gangene den kan brukes, er jo forferdelig mye reising med dissa questene. Jeg gjør i grunnen slik du gjorde det; dreper beist på veien til furballs, venter riktignok der til alt av ursaer og shamaner er drept, og tar så siste kjøttet på veien tilbake. :)

Lenke til kommentar

Stealth Racial fungerer 1/100 ganger i ICC raidet.

 

Vil da ikke si det. Som en moonkin druid kan jeg veldig lett få aggro på aoe hvis jeg starter med starfall, da er det veldig greit å ha shadowmeld for å miste alle aggro i en liten periode til tanken har fått den tilbake, dette fungerer nesten hver gang. Overleve wipes er litt mer tricky pga aoe dmg og plassering men jeg får det til rundt 40% av gangene jeg går inn for det.

Snakker selvsagt om bossfights.

 

Greit nok, mesteparten av grunnen til at Shadowmeld ikke fungerer hos meg er rett og slett fordi det er jeg som ligger øverst på threat/DPS-lista. Dør tanken, så dør jeg 0.1 sekund etterpå.

 

Ok. Giants skal bare drepes ikke sant; de må ikke droppe noe spesielt? Hadde vært så greit dersom chimeras og shardtooths bare skulle drepes; hadde gått mye fortere....Jeg ser fram til å få den tredje questen; da hjelper det i alle fall litt mer hver gang jeg turner in. Har satt heartstone til Everlock bare for å korte tiden de gangene den kan brukes, er jo forferdelig mye reising med dissa questene. Jeg gjør i grunnen slik du gjorde det; dreper beist på veien til furballs, venter riktignok der til alt av ursaer og shamaner er drept, og tar så siste kjøttet på veien tilbake. :)

Hearthstone i Everlook ja. heldiggris...

 

Jeg er nemlig Hostile med goblins, så får ikke brukt byene. :D

Lenke til kommentar

 

Ok. Giants skal bare drepes ikke sant; de må ikke droppe noe spesielt? Hadde vært så greit dersom chimeras og shardtooths bare skulle drepes; hadde gått mye fortere....Jeg ser fram til å få den tredje questen; da hjelper det i alle fall litt mer hver gang jeg turner in. Har satt heartstone til Everlock bare for å korte tiden de gangene den kan brukes, er jo forferdelig mye reising med dissa questene. Jeg gjør i grunnen slik du gjorde det; dreper beist på veien til furballs, venter riktignok der til alt av ursaer og shamaner er drept, og tar så siste kjøttet på veien tilbake. :)

Hearthstone i Everlook ja. heldiggris...

 

Jeg er nemlig Hostile med goblins, så får ikke brukt byene. :D

Det skjønner jeg er en ulempe; jeg sparer jo litt tid hver halvtime for å si det sånn. Enda bra det blir endel Rugged Leather og den slags på veien, tjener i alle fall litt på det (ligger vel på rundt 16-17 gold pr stack for øyeblikket, og det er endel penger for meg i alle fall på lvl 63). Ellers kunne det sikkert vært en stor fordel å være del av en group/guild for akkurat denne mounten, da hadde det blitt flere timer om dagen. Av en eller annen merkelig grunn syns ikke gubben det er ok at jeg sitter å spiller hele dagen. Merkelig mann..... :D

Lenke til kommentar

De har ikke blitt lansert ennå, derfor har du ikke sett dem ennå. Men blizzard har sagt at alle racials vil få oppdatering slik de er på lik linje med Worgen/Goblin racials.

 

Av en eller annen merkelig grunn syns ikke gubben det er ok at jeg sitter å spiller hele dagen. Merkelig mann..... :D
Fordeler med å være voksen, gitt. :p
Lenke til kommentar

Stealth Racial fungerer 1/100 ganger i ICC raidet.

Human females ser bedre ut enn Night Elf females, grunnet deres totale mangel av "I'm a tall, skinny piece of bone"-looket som Night Elves har.

 

Men racials ja. Blir jo bytta ut om et par måneders tid uansett.

 

Pøh, human female ser ut som gammel dame med xx antall unger, sett på øyene mens de står stille? right middle left righe middle left, :hrm:

 

Female nelf > human female forever!

 

Har selv 2 humans, men gikk dessverre for male, female ser så milfs ut eller jah, old weirdos, passer ikke til melee karakterer, kanskje duger for casters :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...