Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Hvor har du gitt tips til en nybegynner? Det eneste jeg ser er nedlatende kommentarer som ikke har noe for seg.

 

Etter et raskt søk på Donkpredator ser jeg at han/du ikke engang har spilt $60 hyper HU i 2012. Jeg ser også at han/du la inn stort volum på $100 og $200 6max hyper i desember 2012, i tillegg til å ha sittet med en stack på $25000 i highstakes PLO. Alt dette må da uten tvil ha gitt nok VPP til Platinum? Likevel spurte du i slutten av desember om noen kunne låne deg $20 slik at du kunne sikre deg Platinum?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit: ser ikke at SPRCO har nevnt at det var på stars 60$ hyper-turbo ble spilt for den brukeren..

 

Jeg trenger 20 dollar til å tjene opp 200vpp for å nå platinumstar. Får ikke lønn før onsdag, og det er for sent. Om noen sender 20 blir det nok å spille 0.5/1 til jeg har 50 dollar så gå over til 1/2 til jeg har 100 osv.. Er bare noen uker siden jeg begynte på 10 dollar på en fredag, og spillte meg opp til 3500 dollar på 2 dager.

Måtte lage ny pga har skrivesperre i 3 dager. Ville bare svare deg. Sletter denne nå.

Er ikke på stars jeg spiller 60$ hyper-turbo. Har aldri spurt om 20 dollar.. vet ikke hvor dere har det fra.

 

Om dere skal være tøff i trynet: HU4ROLLZ? donk

Mkay

Endret av wampster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trenger 20 dollar til å tjene opp 200vpp for å nå platinumstar. Får ikke lønn før onsdag, og det er for sent. Om noen sender 20 blir det nok å spille 0.5/1 til jeg har 50 dollar så gå over til 1/2 til jeg har 100 osv.. Er bare noen uker siden jeg begynte på 10 dollar på en fredag, og spillte meg opp til 3500 dollar på 2 dager.

Ja det gjorde jeg. Det var på 50/100 jeg vant mye. Hadde 1500 dollar når jeg begynte der, så spillte jeg meg fort opp til 3500, og fra der gikk det bare nedover. Var ned på 1200 eller noe når jeg casha ut. Still en profitabel helg med 10-> 1200 dollar.

 

Hvordan 20 er nok til å spille 0.5/1? Les skikkelig... dette er IKKE snakk om NLHE men fixed limit.. å tenke på BRM når man ikke har mer enn 20 dollar i rullen er bare tullete. Skal man følge ett strikt BRM må man ha rull først.

Du linker til en eller annen "ThePredator" og påstår det er meg? Latterlig

 

Ååååkay.

Keep telling yourself that sweetheart.

 

edit: Alle skjønner det... Kan du ikke bare pakke sammen og stikke herfra istedenfor å leke at du er en annen. Ikke skjønner jeg hvorfor du har en stor trang til å gjøre det heller. Eller det å bare spre dritt, men deg om det..

Endret av wampster
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mye jantelov her. Av og til må man bare innse at man suger i poker, og gjøre noe med spillet sitt. Jeg selv har over 200 000 dollar i profit på online poker, så jeg er ikke den rette å rakke ned på.

Dette har ikke noe med jantelov å gjøre, det har med å være en idiot og en løgner, og leve i sin egen fantasi verden.

Kom med noen screens fra HoldemManager/PokerTracker etc så skal jeg muuuuligens begynne å ha et snev av tro på noe av det du skriver. For hittil har du bare kommet med latterlige utsagn og bortforklaring og whatnot.

 

edit: 200.000 dollar i gevinst, og du sliter med å holde/beholde platinum star på PS?

interressant.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Hvilke bevis? Kan spille HU har jeg sagt om du vil, sånn du får drite deg enda mer ut

Du kan for eksempel ta screenshot av Stars kontoen din eller legge ut grafer. Historien din blir bare vanskeligere og vanskeligere å tro på hvis du fortsetter å komme med svar som det der.

Lenke til kommentar

Mye diskusjon her for ingenting. Jeg antar at en som spør hvor nivået er høyest, ikke har tenkt å spille high stakes, og iallefall ikke PLO high stakes.

 

Største turnering her har vunnet - i antall spillere, ikke største gevinst jeg har vunnet i en turnering noen sinne. Har ikke tid til å spille større turneringer lenger uansett - kan ikke forsvare å sitte oppe halve natten fordi jeg kanskje vinner $200-1000 på 50-plass.

 

Madammerock - du er sikkert kjempeflink i poker. Holdningene dine ovenfor andre sliter du derimot litt med. Ikke alle spiller for å kunne leve av det. Jeg spiller også litt på oddsen - uten at jeg lever av summene jeg sporadisk får inn derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

He he. Er morsomt med uvitende nybegynnere=) Man kan IKKE være en veldig god pokerspiller om det meste man har vunnet er 120 dollar.

 

Hvor lenge har jeg spilt poker, hvor mye har jeg tapt/vunnet?

Du kjenner vel meg siden du kaller meg "uvitende nybegynner"?

Eller kommer du alltid med idiotiske kommentarer, uansett om du ikke vet hva du prater om?

Lenke til kommentar

Hvilke bevis? Kan spille HU har jeg sagt om du vil, sånn du får drite deg enda mer ut

 

 

Hva faen har en enkelt HU å si om ferdighet?

 

Smart å gå inn med aggressive følelser på en HU, sikkert veldig smart. :)

 

Om en eller annen vinner en turnering, er det ikke smartere å gratulere enn å trakkasere? Til å være så rå i poker er du veldig elendig på forstå hvordan du skal opptre.

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...