Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Noen som vil bytte stars dollar mot penger på nettbank? Jeg shipper nettbank om noen er interessert :)

Er du bipoler eller noe sånt?

Fra idiot til smilefjes på et par timer..

 

Noen her som spiller/har spilt NL25 på stars (untatt madammerock dog) og kan si noe om det er stor forskjell på NL25 og NL10?

Endret av wampster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppførselen min faktisk.. ga han rett og slett ett tips om at han burde se over spillet sitt om det var det meste han noensinne hadde vunnet. Pokerspillere burde hjelpe andre pokerspillere, ikke lyve til de om hvor flinke de har vært når de har vunnet ett par timeslønner.

 

Shipper nettbank først om noen skulle være interesserte.

Lenke til kommentar

Oppførselen min faktisk.. ga han rett og slett ett tips om at han burde se over spillet sitt om det var det meste han noensinne hadde vunnet. Pokerspillere burde hjelpe andre pokerspillere, ikke lyve til de om hvor flinke de har vært når de har vunnet ett par timeslønner.

 

Shipper nettbank først om noen skulle være interesserte.

 

Hallo, han vant en turnering med over 100 deltakere, poenget var ikke hvor mye han vant, men at han vant en turnering.

 

Da er det normalt å gratulere, istedenfor å trakkasere fordi gevinsten ikke var stor.

 

Gevinst har vel ingenting å si i forhold til spillet eller?

Det jeg har lært er at man alltid som pokerspiller har mye å tjene på å være hyggelig og grei. Særlig gjelder dette om man også vinner mye, og mye mer enn andre.

 

Du derimot, er ikke sann. Se over spillet sitt? Jeg kan for alvor ikke skjønne hvorfor han skal se over spillet sitt??? Bare fordi han tilfeldigvis vant en liten gevinst? Fint for ham det vel?

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Haha.. gevinst har ingenting å si iforhold til spillet? Er du seriøs nå? Wow..just wow...

 

Du mener at det er en like stor prestasjon å ta ned en freeroll med 5000 deltagere som det er å ta ned sunday million med tilsvarende?

 

wow, just wow, bling, bling...

 

Det jeg mente var at det å vinne en turnering med 100 deltakere er en bra ting uansett om gevinsten er liten eller stor.

 

Det ER større vanskelighetsgrad på større summer, men en lav gevinst på en turnering på 100 deltagere fortjener gratulasjon. og ikke trakkasering.

 

Skjønner du ikke dette?

 

 

Det jeg skjønner er vel at det heller er du som bør slutte, du tigger om dollar og du tigger om stardollar. Dersom du var god så slapp du også å tigge.

 

Det sier mye mer om deg enn om en fyr som har vunnet en turnering med 100 deltakere.

 

;)

 

Lykke til med spillet videre..

Endret av Dropkmurphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha.. gevinst har ingenting å si iforhold til spillet? Er du seriøs nå? Wow..just wow...

 

Du mener at det er en like stor prestasjon å ta ned en freeroll med 5000 deltagere som det er å ta ned sunday million med tilsvarende?

Hvordan kan du ha noen som helst formening om sunday million, når du aldri har spilt, eller kommer til å spille den?

Utover det så må jeg si at sånn som du prater så tviler jeg i det hele tatt på at du har noe særlig erfaring innen poker i det hele tatt. Du sliter ihvertfall veldig med mindreverdighetskomplekser og normal høflighet. For min del kunne du gjerne holdt deg langt unna denne tråden da du ikke bidrar med noe, og bare driver å trygler om overføringer av penger på den ene måten eller den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DonkPredator er faktisk en veldig ung pokerstjerne. Intervju med han på Youtube. Mye høyt spill blant kjente pokerstjerner ja.

 

Selvom han er ung, så tviler jeg på at han oppfører seg så til de grader barnslig, eller at han tigger ukjente om stardollars istedenfor å heller spørre sine "stjerne-venner".

 

Er Madammerock DonkPredator, så er det sef veldig godt gjort å være på så høyt nivå, men han trenger fortsatt kurs i alminnelig folkeskikk og høflighet.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...