Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bikket 105$, etter at jeg for en mnd siden startet på 5$. Bare spilt NL5 og NL 10 hittil. Gått litt sakte, men nå tenker jeg at jeg begynner med 4 eller 6 bord. Håper jeg klarer 200-300 før jul.

 

edit: 115$ :-)

 

edit2: 130$ nå. selv om jeg idag hadde AA 12 ganger, og tapte 10 av dem hvorav 7stk var AI preflop. men men. jevner seg forhåpentligvis ut.

Endret av wampster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

NL 25 på Stars er jo også sykt soft mye mange hval og talentløse regs:

 

post-84486-0-28828700-1332934537_thumb.jpg

 

Dette er bare siste uken...

 

Har 5200$ på Stars så vurderer og hoppe over NL 50 og gå rett på NL 100.

Hvordan i granskaugen klarer du å spille så mange hender på ei uke?

 

Selv synes jeg 1500 hender på en kveld er mye. Men skjønner vel nå at man må spille mere for at det skal gjevne seg ut og gi noen kroner i kassa. Hvor mange bord spiller du? Og hvor lenge om jeg får lov til å spørre? :p

 

Ser at det stort sett svinger mellom pluss og minus ca hver 1500-3000 hånd, men at det går mer i pluss når det først går i pluss. Jeg har problemer med å spille opp alt når jeg er i en dal. Må skjerpe meg der.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg trenger 20 dollar til å tjene opp 200vpp for å nå platinumstar. Får ikke lønn før onsdag, og det er for sent. Om noen sender 20 blir det nok å spille 0.5/1 til jeg har 50 dollar så gå over til 1/2 til jeg har 100 osv.. Er bare noen uker siden jeg begynte på 10 dollar på en fredag, og spillte meg opp til 3500 dollar på 2 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det gjorde jeg. Det var på 50/100 jeg vant mye. Hadde 1500 dollar når jeg begynte der, så spillte jeg meg fort opp til 3500, og fra der gikk det bare nedover. Var ned på 1200 eller noe når jeg casha ut. Still en profitabel helg med 10-> 1200 dollar.

 

Hvordan 20 er nok til å spille 0.5/1? Les skikkelig... dette er IKKE snakk om NLHE men fixed limit.. å tenke på BRM når man ikke har mer enn 20 dollar i rullen er bare tullete. Skal man følge ett strikt BRM må man ha rull først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

å tenke på BRM når man ikke har mer enn 20 dollar i rullen er bare tullete. Skal man følge ett strikt BRM må man ha rull først.

Hvorfor sier du det? Er vel ikke noe tullete å følge BRM med selv 5$.

 

Jeg synes det er mer tullete å spørre om 20$ lån når man "vunnet" (?) 1200$. Kanskje vært en idé å latt noen $ stått igjen på konto om du var nærme platinumstar.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne likt å se grafen til deg den helgen du gikk fra 10$ til 3500$.

 

Selv startet jeg året med å spille litt NL10, og er opp 15$ etter dagens "session".

Ble vel ikke mer enn rundt 300-400 hender (altfor lite), men men. Får se hvordan det fortsetter.

Målsettingene foreløpig er å klare silverstar i januar og februar, samt å dra inn 100-200$ på veien begge måndene. Klarer jeg det satser jeg på NL25 i mars. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor sier du det? Er vel ikke noe tullete å følge BRM med selv 5$.

 

Jeg synes det er mer tullete å spørre om 20$ lån når man "vunnet" (?) 1200$. Kanskje vært en idé å latt noen $ stått igjen på konto om du var nærme platinumstar.

 

Jo, det er det. Blir bare latterlig å spille så lavt. Skal man følge skikkelig BRM med 20 dollar rull, dvs spille med maks 5% i gangen kan man spille med maks 1 dollar om gangen. Spiller man en del bord (jeg spiller opp til 6-8 bord om gangen) blir det da i mitt tilfelle å spille med 12-13 cent per bord. Sier seg selv at det blir for dumt. BRM kan man begynne å tenke på når man har litt rull.

 

Og de 1200 jeg vant den helgen gikk rett til 56 tommers smart-tv og julegaver, men fikk lønn i dag, så blir fort platinumstar selv om det er en del vpp å tjene inn. Målet er supernova i år :)

 

Jeg skulle gjerne likt å se grafen til deg den helgen du gikk fra 10$ til 3500$. Selv startet jeg året med å spille litt NL10, og er opp 15$ etter dagens "session". Ble vel ikke mer enn rundt 300-400 hender (altfor lite), men men. Får se hvordan det fortsetter. Målsettingene foreløpig er å klare silverstar i januar og februar, samt å dra inn 100-200$ på veien begge måndene. Klarer jeg det satser jeg på NL25 i mars. :)

 

Er bra det, det viktigste er jo at man er i pluss. Er en del flinkere enn meg med BRM enn meg du da forstår jeg :p Målet mitt er å tjene inn 100k NOK innen sommeren, for så å reise til malta å kose meg 1 år med poker og trening, samt kanskje finne meg jobb i ett spilleselskap der nede.

Lenke til kommentar

For nybegynnere er det ikke dumt å bruke BRM selv med 5-20$. Da får man mye erfaring og unngår å tape mye i starten. Synes ikke det er dumt jeg.

 

Men ja, skjønner at det blir dumt i din situasjon, dersom du har god lønn og er en god spiller.

Men vil anbefale å alltid la noe stå på konto, da unngår du slike situasjoner der du må låne i all hast for å rekke platinum. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...