Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Helt klart veldig viktig å bruke BRM, om man har tålmodighet til å spille med strict BRM med så lav rull så kjør på! Jeg har aldri gjort det, selv som 12 åring når jeg spillte poker for første gang spillte jeg 0.50/1 fixed med så lite som 10-20 dollar i rullen, da går det med 90% sannsynlighet galt, men klarte faktisk å bygge meg rull på ett par hundre dollar ett par ganger, og det var svært for en 12 åring å få til :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I følge staten så skal det ikke være mulig, så det er vel nesten ulovlig å spille bort penger til andre enn Norsk-Tipping.

 

Jeg vant en $2,5 turnering i helgen. Hurray. Første turnering jeg har vunnet med 100+ spillere. Vant bare $120-130, men det var greit nok ettersom det var en turbo-turnering. Over på rundt 1 time og 15 minutt. Var på Betsafe. Litt skuffet over at finalebordet ikke var gjort fancy, slik det er/var på pokerstars.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke kommenter om du ikke har peiling. Er mange sider som godtar VISA. Unibet, betsafe, betsson, nordicbet, comeon, osv osv..

For det første, jeg komenterte "poker sider", som i kun poker (pokerstars/fulltilt/cake etc) og der kan man ikke bruke visa.

For det andre, jeg ga et tips til hvordan man kunne fikse det på en veldig enkel måte.

For det tredje, jeg sa beklager for å ha tatt feil, noe som faktisk er menneskelig..

 

For det fjerde. Har du ikke noe konstruktivt/hyggelig å si hold nå kjeft. Du som også var ThePredator eller noe som drev å spurte om å få dollar etc ikkesant? Får håpe du ikke får skrivesperre nok en gang å må lage enda en ny bruker...

 

@ sovehest, gratulerer med seier. Hvordan er nivået hos betsafe i forhold til andre poker-sider (gitt at du har prøvd andre da) ?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Jeg synes nivået er høyest hos Pokerstars, men nå er det sikkert 3 år siden jeg spilte der sist. Gikk over til Full Tilt - FØR de la ned, og synes nivået var merkbart lavere der. Ellers var det vel første turnering på lenge hvor jeg ikke taper over halve stacken på hender hvor jeg er favoritt før flop eller før turn..

Lenke til kommentar

Haha, mange donks her. Om det største du har vunnet er 120 dollar burde du seriøst vurdere om poker er noe for deg. Nivået er generelt sett mye høyere på stars og ftp.

Jeg må bare le av alt det tullet du klarer å komme med, og må jo også lure på hva som har fått deg til å bli sånn. Men men, på internett kan vel alle være "hotshots". God bedring

Lenke til kommentar

Tullet jeg klarer å komme med? Er surrealistisk når noen kommer og sier at de har vunnet en stor turnering, hele 120 dollar. Det tilsvarer ca 1 big blind for min del, og om det er det største man har vunnet burde man enten se på spillet sitt/ lære seg å spille poker eller rett og slett slutte.

 

Har vunnet 2000 dollar på en hand og 200-1000 dollar mange ganger, men det gjør ikke meg til en god pokerspiller. Du kan vere veldig god selv om du "kun" har vunnet 120 dollar. Når du sier at han bør slutte fordi han ikke har vunnet mer, høres du bare tåpelig ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tullet jeg klarer å komme med? Er surrealistisk når noen kommer og sier at de har vunnet en stor turnering, hele 120 dollar. Det tilsvarer ca 1 big blind for min del, og om det er det største man har vunnet burde man enten se på spillet sitt/ lære seg å spille poker eller rett og slett slutte.

Og likevel tryglet du om 20$ rett før nyttår. Jaja. Historien din blir jo bare mer og mer troverdig.

Du må huske på at vi snakker om ekte penger, playmoney (som du sikkert driver og spiller med) er ikke akkurat det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kommer jo med usaklige og tåpelige uttalelser gang på gang i denne tråden. Du sitter der i din egne lille virkelighet med et gigantisk ego og slenger dritt til alt og alle. Bare les de tre siste kommentarene dine. Makan til nedlatende poster skal man lete lenge etter. Virker rett og slett som om du prøver å innbille deg selv at du er en suksessfull pokerspiller. Ville veldig gjerne likt å se grafene dine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikke mye peiling selv? Haha. Ikke uten grunn at jeg var mestvinnende spilleren 60$ hyperturbos HU i 2012.

 

Vi kan gjerne ta en HU for å drite deg enda mer ut?

Og likevel var det livet om å gjøre når du måtte ha tak i 20$ rett før nyttår. Skulle nesten ikke tro det om en som har "vunnet" så mye som deg...

Kan du ikke gjøre alle her en tjeneste og ta med deg fantasi-verdenen din tilbake til Harry Potter bøkene dine...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...