Gå til innhold

Bare kjdelige telefoner for tiden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser jevnlig i mobilbutikkene. Men jeg synes alle telefonene er så kjdelige for tiden. :( Jeg trenger ny telefon nå, men er egnetlig ganske kresen :p Synes det meste er kjdeligt...

 

den eneste telefonen jeg faktisk kunne tenke meg for øyeblikket er Samsung E720 :)

Helt enig.

 

Er drit lei av dagens telefoner.

De nye som kommer er ikke mye bedre, selv om funksjonene begynner å ta seg opp.

Lenke til kommentar

Hvis jeg tenker tilbake på hvilke nye mobiler som har kommet det siste halve året må jeg si meg enig i at det har vært veldig mye kjedelig. Veldig mye veldig kjedelig :)

 

Synes dog at vi står forann noen måneder med flere store nyheter. Vi har blant annet D600 fra Samsung, N90 fra Nokia, K750i fra SE.. Disse er vel de som i første omgang kommer til Norge. Etterhvert kommer vel E1120 fra Motorola, SXG75 fra Siemens og MX7 fra Panasonic.

 

Jeg gleder meg ihvertfall veldig.

Lenke til kommentar

qtek sine er jo spennende da, har selv s100 som er utrolig mtp hva du kan. MP3, spill (nintendo pc java pocketpc spill etc), heftig kalender og kontaktbok, video på stor skjerm, mulighet for wlan/gps via ekstrakort etc.

 

Er sikkert en del andre slike mobiler også, men små er de ikke. Er som en symbianmobil ++ i størrelse

Lenke til kommentar

Blir så mye forhåndssnakk om mobilene at de blir rost opp i skyene lenge før de kommer. Dermed blir forventningene til det nye så stort at de virkelige modellene blir en stor skuffelse.

 

Syns ikke den nye N-serien til Netcom var så mye å skryte av egentlig så lenge mobilene fremdeles er for store og trege for oss kresne.

 

Så for meg er det kun k750i som er aktuell i 2005, og det er ikke mange.

Lenke til kommentar

De tre telefonene i Nokias N-serie er ikke vellykkede mht. utseende. Lite spennede. N70 er ok, men ligner for mye på 6680 og 6681 som allerede er ute eller på vei i disse dager. N90 ser ut som en litt pen matboks med en stor klosse i enden. N91 er helt håpløs. Den ser ut som det er to-tre ulike mobiler sammensveiset. Men Nokia våger, når det gjelder utseendet. De skal de definitivt ha.

 

For øvrig synes jeg det er langt mellom de virkelig spennede nykommerne, men noen er det da.

Lenke til kommentar
Syns ikke den nye N-serien til Netcom var så mye å skryte av egentlig så lenge mobilene fremdeles er for store og trege for oss kresne.

Til Nokia mener du?

Er du helt sikker på at de er så trege?

Etter hva jeg har hørt så er ikke prosessorkraften noe særlig forbedret, mens den ene nye funksjonen topper den andre. Kameraene får høyere oppløsning osv.

Lenke til kommentar
Avhenger av hva SkrueMcDuck mener med 'kjedelig'.

 

Er ikke sikkert det er funksjoner han tenker på, men mer design.

Mobilene nå om dagen begynner da ha det _meste_ av de funksjonene de fleste trenger... :)

Ja, men alt blir så likt.

 

Hadde vært artig med mobiler med optisk zoom, såpeboblemaskin, 10" skjerm med divx-spiller, mulighet for spilling av gameboyspill, hologramavspiller, innebygd printer osv osv.

 

gjør noe artig med mobilene. Form dem som frosker eller gjør de elsatiske som sprettballer.

 

nokia 7280 er et godt eksempel. v3 er en halvgod jobb. ellers er det mye kjedelig.

Lenke til kommentar

Helt enig at det er vært mye triste mobiler der ute.

Har ikke vært noe jeg kunne tenkt meg på lenge, syns det begynner å ta seg litt opp, S/// sin K750 og W serie, og noe som komme senere iår (som visstnok får en til å gape...)

D600 er på vei, Samsung sin design og byggekvalitet er noe "noen" produsenter har noe å strebe etter.

N serien til Nokia er mye hype og ikke fullt så imponerende i real life, for stor, for tungt og designen er ikke min greie.

Siemens har jeg omtrent avskrevet (jeg beholder min mening ang Moto sin 1120 er indentisk med siemens sin 3G mobil, uansett hva Arehei mener, har ikke hørt noe avkrefting på det punktet ennå så...)

Moto kommer med litt, men det er heller ikke min greie, men funksjonsmessig blir det jo bedre og bedre hvertfall

:thumbup:

Lenke til kommentar
(jeg beholder min mening ang Moto sin 1120 er indentisk med siemens sin 3G mobil)

Vel, det er svært store forskjeller på disse.

Eneste de har felles er at de begge bruker 3G-chip fra Qualcomm.

 

Ellers er Operativsystemet forskjellig, brukergrensesnittet forskjellig, SXG75 har mer avanserte funksjoner som GPS osv.

 

Hvordan du kan si at disse er identiske aner jeg ikke, men du er vel en av dem som er hjernevasket av anti-Siemens portalen MobileReview tipper jeg... mange av dem desverre...

Lenke til kommentar
(jeg beholder min mening ang Moto sin 1120 er indentisk med siemens sin 3G mobil)

Vel, det er svært store forskjeller på disse.

Eneste de har felles er at de begge bruker 3G-chip fra Qualcomm.

 

Ellers er Operativsystemet forskjellig, brukergrensesnittet forskjellig, SXG75 har mer avanserte funksjoner som GPS osv.

 

Hvordan du kan si at disse er identiske aner jeg ikke, men du er vel en av dem som er hjernevasket av anti-Siemens portalen MobileReview tipper jeg... mange av dem desverre...

Du er vel den eneste som har hatt noe saklig svar på den påstanden jeg slang ut-bra!

:yes:

Tror du skal være forsiktig med å kalle meg og andre hjernevasket fordi man bruker ulike fora og ulike nettsider-den siden du refererer til er om mulig den største siden med den siste infoen, kom gjerne med sider som er bedre...?

Selvsagt er det mulig at noe av det ikke alltid er like riktig, men å kalle den Siemens fiendtlig er å dra det litt langt, Nokia brukere har sagt og ment det samme, uten at det heller gir noen mening.

:no:

Selvsagt er OS forskjellig, men det er påfallende mye likt ved disse mobilene, men dette er uansett ikke noe topic ang Siemens, jeg syns uansett ikke deres nyheter og produkter er har noe WOW faktor over seg...

Min mening bare...

:whistle:

Lenke til kommentar

Står fortsatt på det med hjernevasking. Jeg har sett alt for mange løgner og svartmaling om spesielt Siemens fra den siden opp gjennom årene. Kompiser av meg som jobber i Siemens og postet fakta på forumet deres ble bannet, poster slettet osv bare fordi de gikk imot eierens egne oppdiktede historier.

 

Sorry, måtte bare si det. Tilbake til topic nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...