Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jasså, så du bor på Singsaker du og. :p

Det fungerer greit her, så vidt jeg har merket...

Det betyr enten at PC-en min begynner å bli sug, eller at du ikke vet å kjenne etter. Tror kanskje det er førstnevnte alternativ.

 

PS: Har hørt fra trøndere at det ikke er Singsaker vi bor på; det er lengre oppe.

 

PPS: Er det ølservering i SIT-kaféen? (Se, stor I i SIT!)

Nei, dessverre.

 

Vi bor nok ikke på singsaker, nei. Men øverste del av studentbyen er vel nedre singsakerslette.

 

Edit: Snakker vi diskusjon.no-treff på SIT-kafeen? :p
Ta med lasersverd, Rottmann, Mountain Dew og bilder av dinosaurer, så kan vi ha en helaften!

Hadde vært awesome

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Har hørt fra trøndere at det ikke er Singsaker vi bor på; det er lengre oppe.

Var så langt å skrive. :p Men Nedre Singsaker er vel fortsatt en del av Singsaker. ;)

 

Ta med lasersverd, Rottmann, Mountain Dew og bilder av dinosaurer, så kan vi ha en helaften!

Herlig! :w00t:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Det tok 2 minutter her på Win 7 Pro x64.

Hva er feilmeldingen? Har du prøvd Vista-kompatibilitetsmodus (husker ikke om jeg måtte bruke det)?

 

Edit: Jeg husker ikke om jeg installerte 32- eller 64-bit-versjonen.

 

Windows 7 Pro x64 her og.

 

Noen andre som sliter med å installere Matlab 2009b på Windows 7?

Hvilken versjon? 64-bit installeren bare crashet for meg, men 32 bit fungerte fint.

 

64-bit. Tester 32-bit så snart jeg får kopiert den til maskinen. Har satt Windows i "Classic Theme" (ser forferdelig ut), dette skulle hjelpe ifølge denne siden, men det gjorde det ikke.

 

Feilmelding:

The program or feature "\??\d:\rot\win64\bin\win64\VCRT_check.exe" cannot start or run due to incompatibity with 64-bit versions of Windows. Please contact the software vendor to ask if a 64-bit Windows compatible version is available

Skrivefeil og greier. Kommer også en feilmelding om Java, men ser ut som det er noe 64/32-bit greier jeg må finne ut av først.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Feilmelding:
The program or feature "\??\d:\rot\win64\bin\win64\VCRT_check.exe" cannot start or run due to incompatibity with 64-bit versions of Windows. Please contact the software vendor to ask if a 64-bit Windows compatible version is available

Skrivefeil og greier. Kommer også en feilmelding om Java, men ser ut som det er noe 64/32-bit greier jeg må finne ut av først.

 

Tror det er samme feilmeldinga jeg fikk, men 32-bit-versjonen fungerte.

Lenke til kommentar

Eh, noen som tror de kan forklare dette:

Når jeg går jeg inn på it's learning (enten via innsida eller bare www.itslearning.com) så står det at siden er utilgjengelig. Det vet jeg at den ikke er fordi alle andre kommer inn. Det hjelper ikke å bytte nettleser, alle nettleserne har samme problem. Det hjelper ikke å reboote.

 

Jævlig dårlig timing på det her nå. Faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...