Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjern sakene til vedkommende og ta plassen?
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/NTNU[/url] ]Spotting the Sexy people

Students from Dragvoll (AKA "Sexy people") can often be spotted easily because of their sexy look, social skills and generally being more in contact with the world. They are not as mathematically clever as the Gløshaugen students, though, but think they can make up for that with people skills. If they are challenged with practical problems, they often get help from a nerd from Gløshaugen, and in return the nerd gets the satisfaction of knowing that there actually has been a girl (or boy) in their dorm room. There are mostly girls who study at Dragvoll, which makes the boys at Gløshaugen very jealous. The boys who study at Dragvoll just love it, however.

 

:D

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Ja, altså det er jo veldig greit, men når står man som en annen sivilsnut og spaner på folk? Men jeg løste problemet mitt, våkna ved hanegal helt av meg selv i morrest (for første gang på mange år) og skal inn og kapre meg en jævel sjøl! :D

 

Edit: Megadrøyt, kø opp hele trappa for å komme inn på biblioteket her på Drag. Det er det mest absurde jeg har sett.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Jeg har et raskt spørsmål ang. studasssøknad ved IME som noen forhåpentligvis vet svaret på.

Jeg har lagt inn en del søknader, og har fått tilbud ved et lavere prioritert fag. Jeg har 3 søknader som er under behandling på høyere prioriterte fag. Hvis jeg aksepterer tilbudet jeg har fått, vil jeg fortsatt være med i konkurransen på de høyere prioriterte? Jeg må nemlig svare innen den 30., og det er jo ganske snart. :p

Lenke til kommentar
Regner med det i hovedsak er IDI-fag det dreier seg om? Send en mail til Anne Berit Dahl hos IDI.

 

Det er litt forskjellige fag ved IME (Digtek, matte 3, statistikk o.l.), så ikke IDI nei. Men det er mulig Anne Berit har litt peiling på hvordan søknadssystemet funker allikevel i og med at det er et felles system. Jeg tar kontakt med henne. Takk. :)

Lenke til kommentar
Står det ikke ganske tydelig en plass at dersom du takker ja til ett tilbud, takker du automatisk nei til de andre?

 

Det står i alle fall i mailen en får når en får tilbud om jobb. I quote

 

1. Besvar tilbudet elektronisk innen 30. november 2009. Se lenker nederst.

Det er like viktig å svare enten du tar imot eller ikke.

Ved ja-svar blir eventuelle andre tilbud automatisk nei-registrert, siden du normalt kun kan inneha én stilling per semester. Svarer du ikke innen fristen vil tilbudet tilfalle en annen søker. Fristen er absolutt.

Lenke til kommentar
Er lesesalsorgier på Dragvoll for tia, det er sant. Faen jeg hater folk som kommer på morran, tar en plass, og så reker vekk i timesvis.

Er det ikke regler mot slikt, da?

 

Det er det så visst. Du kan være borte fra plassen maks 15 minutter uten å skrive lapp. Om du skriver lapp kan du ha maks en time pause. Og ja, man har sin fulle rett til å slå seg ned på plassen om person/brunkremberte fra psykologi ikke følger reglementet. Henvis personen til studentrådet om de hisser seg opp. Er like forbannet over det der problemet som Der Kommissar er, og for så vidt de som holder av plasser til venner som kanskje kommer klokken 12.

Lenke til kommentar
Det er det så visst. Du kan være borte fra plassen maks 15 minutter uten å skrive lapp. Om du skriver lapp kan du ha maks en time pause. Og ja, man har sin fulle rett til å slå seg ned på plassen om person/brunkremberte fra psykologi ikke følger reglementet. Henvis personen til studentrådet om de hisser seg opp. Er like forbannet over det der problemet som Der Kommissar er, og for så vidt de som holder av plasser til venner som kanskje kommer klokken 12.

 

Men hvem gidder å stå og følge med i timesvis for å hustle seg en plass? De gangene jeg ser det, er når jeg selv sitter i lesesalen på min egen plass, og da er det jo ikke noe stress (for meg). Men sitter som regel på biblioteket, beste spotten imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...