Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har i allefall noen jallarom på Dragvoll, ser ut som sprøyterom. Ah, 22 timer med skolearbeid, godt å slappe av nå, så er det på han igjen i morra :D
Sånn hvilerom er ofte tilpasset muslimer som ønsker å be også, hvis jeg forsto jallarom riktig. Det forundrer meg ikke hvis NTNU legger godt tilrette for slike ting, og da er jo det godt egnet til meditasjon (som freerun skal utøve).

 

PS: Creds med 22 timer arbeid. 2,2 timer er min rekord!

Lenke til kommentar
Vi har i allefall noen jallarom på Dragvoll, ser ut som sprøyterom. Ah, 22 timer med skolearbeid, godt å slappe av nå, så er det på han igjen i morra :D
Sånn hvilerom er ofte tilpasset muslimer som ønsker å be også, hvis jeg forsto jallarom riktig. Det forundrer meg ikke hvis NTNU legger godt tilrette for slike ting, og da er jo det godt egnet til meditasjon (som freerun skal utøve).

 

PS: Creds med 22 timer arbeid. 2,2 timer er min rekord!

Dude, ikke noe credz! Det er sånne som han som får oss til å se dårlig ut :<

Lenke til kommentar
Vi har i allefall noen jallarom på Dragvoll, ser ut som sprøyterom. Ah, 22 timer med skolearbeid, godt å slappe av nå, så er det på han igjen i morra :D
Sånn hvilerom er ofte tilpasset muslimer som ønsker å be også, hvis jeg forsto jallarom riktig. Det forundrer meg ikke hvis NTNU legger godt tilrette for slike ting, og da er jo det godt egnet til meditasjon (som freerun skal utøve).

 

PS: Creds med 22 timer arbeid. 2,2 timer er min rekord!

Dude, ikke noe credz! Det er sånne som han som får oss til å se dårlig ut :<

 

Hah, vel, skal ikke skryte på meg at jeg fikk gjort så mye på de timene. Skrev en exphil-oppgave, og så bar det på Dragvoll for gruppearbeid. Så tiden utnyttet jeg ekstremt dårlig, trenger jo ikke stresse når man har en hel natt å skrive på :!: Nei, nå burde jeg vel strengt tatt legge meg, planen var jo å jobbe inn en ordentlig søvnrytme.

Lenke til kommentar
haha. Kilder plx
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/NTNU[/url] ']Gløshaugen is the campus for students with IQs above 100, and Dragvoll is for students with IQs below 70. Those in between devote their time to careful studies of The Numbers from 10 to 100 at the Faculty of Economy at BI Junior High. The Dragvoll students are highly sexy and mysterious people. Thei campus is therefore placed out where nobody can ever find it, and its remote character makes it an excellent spot for orgies.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...