Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
It's learning er ikke nede nå. Det er antagelig noe feil med din brukerkonto, kontakt orakeltjenesten.

 

Det vil alltid gis ut beskjed om planlagt nedetid på forsiden på it's learning.

 

2 minutter etter at jeg posta ombeste downforeveryoneorjustme seg og fastslo at itslearning var nede. Hadde ikke noe med brukerkonto å gjøre, da jeg (og etterhvert andre) ikke en gang kom inn på forsiden til itslearning.

Lenke til kommentar

Hei og hopp, nå nærmer første eksamensperiode seg. Og jeg har kontroll på alle fag utenom Xphail:/.

Lurer på hvor lang tid man bruker på å lære seg pensum, har virkelig ikke åpnet boken forutenom øvingene.

Hva er egentlig kravene til å stå i faget? Er ekstremt redd for å stryke.

Lenke til kommentar
Hei og hopp, nå nærmer første eksamensperiode seg. Og jeg har kontroll på alle fag utenom Xphail:/.

Lurer på hvor lang tid man bruker på å lære seg pensum, har virkelig ikke åpnet boken forutenom øvingene.

Hva er egentlig kravene til å stå i faget? Er ekstremt redd for å stryke.

 

Du stryker ikke i exphill.

Lenke til kommentar

Taktisk kont, tenker jeg.

 

I et jobbintervju nylig, ble jeg bedt om å forklare de dårlige karakterene mine. C i elementmetode var latskap (skal ikke på vitnemålet), C i statistikk var uflaks, C i exphil ble det ikke spurt om. Sistnevnte vitner nemlig om evne til å prioritere. =)

Endret av trøls
Lenke til kommentar
Taktisk kont, tenker jeg.

 

I et jobbintervju nylig, ble jeg bedt om å forklare de dårlige karakterene mine. C i elementmetode var latskap (skal ikke på vitnemålet), C i statistikk var uflaks, C i exphil ble det ikke spurt om. Sistnevnte vitner nemlig om evne til å prioritere. =)

Tru, det hadde sikkert telt negativt om du hadde hatt bedre exphilkarakter enn de andre.;d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...