Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg til hva som er nevnt:

 

Gløs: PortaPro headset, sykkel med piggdekk, fjell/tursekk, gjerne briller som er praktiske men ikke så kule, hår som er bustete fordi man enten ikke har tid om morran eller har klødd seg mye i hodet. Drikke kaffe.

 

Ikke gløs: veske/skulderbag, mariusgenser eller kofte, sko som ikke er regntette evt støvletter, helsjegg for gutter, smykker for jenter, generell velstelthet. Drikke te.

 

Det er stereotyper, ja, men akk så nøyaktige beskrivelser.

Lenke til kommentar
Hva er så problematisk med å sitte hjemme å lese?

Prison Break, Heroes, Dexter... Det er mange slike ting blandet med dårlig selvkontroll som gjør det vanskelig å lese hjemme.

 

Jeg har selvfølgelig PortaPro, men jeg er ikke veldig glad i dem, de lekker like mye lyd ut til folket som inn i ørene.

Lenke til kommentar
Hva er så problematisk med å sitte hjemme å lese?

 

Vil du ha liste? Bruun har bare starten av leksa.

Jeg for eksempel, har sett samtlige episoder av Sarah Connor Chronicles den siste uka, en del Weeds, spilt gjennom mesteparten av Assassin's Creed og deltatt i altfor mange kamper i Left 4 Dead.

 

Dette halvåret har jeg prøvd å jobbe hjemme, til våren skal jeg ha normal arbeidsdag på skolen, for dette funker ikke for fem flate øre.

 

Aldri engang prøvd PortaPro. Men GoreTex-sko, allværsjakke og tursekk kjenner jeg meg definitivt igjen i.

Lenke til kommentar

Kome meg gjennom The 70's show sesong 6, 3 og 2 (ja, i den rekkjefølgja). 10 episodar Kyle xy (ikkje sånn veldig bra, men det låg tilfeldigvis på serveren), 5 sesonger av "The Office", 3/2 sesongar "The Big Bang Theory", spelt aaaltfor mange timar Halo 3/CoD 4 online. Trur eg skulle fått A på samtlege eksamenar hadde eg BERRE vore på skulen.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
er det slikt at de som går på gløs tror de er bedre enn de på dragvoll? har hørt mye om det der før jeg kom til trheim, men kan ikke se for meg at noen er så barnslig

 

 

Spørs vel hva du legger i "bedre", jeg tror mange på gløs mener de gjør en viktigere oppgave for sammfunnet enn de som går på dragvoll. Er det å være bedre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...