Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Hei alle dere, mange her går Gløs, og jeg har lyst til å spørre dere et spørsmål om ISFit (for orden skyld jeg er ikke med der, men lurer);

 

 

1- jeg har tidligere sett mye krass kritikk i tråden her mot ISFit, er det berettiget´?

 

2- ser dere overhodet på ISFit som noe seriøst og/eller matnyttig ift eksempelvis CV (ála UKA), og dermed noe som det i det hele tatt er verdt å bruke tid og energi på?? Som søking opptak osv..

 

3- ISFit er en Dragvollfestival, eller ikke?

 

 

Takk for svar folkens.

 

På den ene siden så er det nok flere som har hørt om UKA enn ISFiT i forhold til CV. På den andre siden, hvis man vet hva ISFiT er så gir det nok et positivt inntrykk i forhold til det samfunnsmessige og veldedige med festivalen, i motsetning til UKA som er mer fokusert på fest og moro.

Men alt i alt så stiller det nok ganske likt.

 

Vet ikke hvordan fordelingen er mellom Gløs og Dragvoll, men jeg ble kjent med vel så mange gløsinger som dragvollinger da jeg var med i ISFiT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til exphil's forsvar arbeider de med å forbedre faget. Eg gjøre det mer rettet mot

de ulike studieretningene. Hvor godt dette fungerer vet jeg ikke, men de prøver.

 

Ellers hadde vi Materstvedt som foreleser i exphil, lenge siden men husker ham

som en av de bedre foreleserene jeg har hatt på haugen. Kunne ikke dukke opp

pga krasjende fag, men virkelig hyggelig type. Tror han har faget i år og?

 

Brukte vel kanskje 3-4 dager på faget totalt, og endte opp med C. Helt ok

Jeg hadde Materstvedt nå i vår i exphil. Beste foreleser så langt.

 

Forresten noen her inne som har erfaring med å være undervisningsassistent i EIT?

Lenke til kommentar

Er det fortsatt Zumdahl som brukes i de grunnleggende kjemifagene for sivilingeniører? Skal selge mitt eksemplar, og prøver å finne ut hvor mye den er verdt. Akademika.no selger den for 1868 (!!!) kroner, og jeg kan aldri tro at det faktisk er noen som kjøper den for så mye?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke bare lese på moholt?

 

 

Edit: Er det noe sted å lese på Moholt uansett?

 

 

PLU har flyttet fra Dragvoll til Moholt, så hele det gamle TØH-bygget er nå NTNU-lokaler. Ganske mange grupperom faktisk, men ingen større lesesaler såvidt meg bekjent. Skal visstnok komme flere leseplasser etterhvert.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt Zumdahl som brukes i de grunnleggende kjemifagene for sivilingeniører? Skal selge mitt eksemplar, og prøver å finne ut hvor mye den er verdt. Akademika.no selger den for 1868 (!!!) kroner, og jeg kan aldri tro at det faktisk er noen som kjøper den for så mye?

 

Det var Zumdahl som gjaldt nå i vår, i hvert fall. Det er 7. utgave som er så dyr, men jeg vet ikke om noen som kjøpte den ny, enten så kjøpte de den brukt eller så kjøpte de (aller fleste) 6. utgave. Jeg brukte 5. utgave, det gikk helt fint det også. Den solgte jeg for 150 kroner.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt Zumdahl som brukes i de grunnleggende kjemifagene for sivilingeniører? Skal selge mitt eksemplar, og prøver å finne ut hvor mye den er verdt. Akademika.no selger den for 1868 (!!!) kroner, og jeg kan aldri tro at det faktisk er noen som kjøper den for så mye?

 

Jeg kjøpte min ny for rundt 500 fra Amazon i fjor. Men hvilken foreleser har du? Med Ystenes trenger du ingen lærebok, men han anbefaler vel Zumdahl om du på død og liv skal ha en bok.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de nye parkeringsreglene gjelder for Dragvoll også? Ser flere saker som omhandler endringen, men det er ingen steder hvor campus står spesifisert.

http://www.universitetsavisa.no/campus/article23483.ece?service=mobile

 

"- Ordningen med soner for nærparkering gjelder kun campus Gløshaugen. For alle andre campus blir parkeringsmulighetene som før, bortsett fra at man må betale for å parkere, sier Sidsel Kristiansen."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...