Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Dersom en får tilbud av en gjeng man etter å vært på intervju og har tenkt seg litt om ikke ønsker å være med i alikevel svarer man gjerne nei. Kan ikke si noe om hvor vanlig det er, men vil anta det er ganske sjeldent.

 

Noen svarer også nei dersom de bare søkte for å se om de kunne blitt med om de ville. Kjenner en som er ferdig med bindingstid, søkte en annen gjeng og takket nei.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KOmmer karakter fra kont på samme siden som alle de normale eksamenskarakterene kommer? Trodde konteeksamenskarakteren skulle komme ganske kjapt, iom at vi var under ti stk som tok den...

 

Den skal komme på Studweb ja. Sensur er fortsatt på 3-4 uker, så du må nok vente litt til :p

 

De fleste gjenger i Samfundet vil jo si ifra imorgen og si ifra om du blir tatt opp eller ikke. Og da ringe hvis du blir tatt opp. Er det noe svarfrist på om du vil bli med gjengen, eller ikke? Mtp de som har søkt flere steder, vet jo aldri når på dagen man evt blir ringt opp..

Lenke til kommentar

Det er ny foreleser siden jeg tok faget, så kan ikke si så mye om dem. Men jeg likte absolutt faget. Litt rart og slitsomt i starten, men etter hvert får man en forståelse for hvordan problemer kan løses på helt andre måter med forskjellige programmeringsspråk.

 

Jeg likte boka veldig bra. Man kan skippe over deler av den, men hvordan den tar for seg språket man bruker og utvider det steg for steg synes jeg var veldig greit å skjønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk verken i seminar eller forelesning og brukte minimalt med tid på øvingene. Gikk greit for det. Hvis du har mange tunge fag ved siden av ville jeg vurdert å droppe forelesning i exphil.

 

Edit: når det er sagt har jeg og hørt mye bra om Materstvedt.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...