Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig at å bruke så mye tid på UKA/Samfundet ikke teller så positivt på CV'en som folk vil ha det til? Landa to sweete sommerjobber i år, jeg ble ikke spurt ut om mine verv i linjeforeningen eller på Samfundet på noen av intervjuene, kun faglig pjatt.

 

Etter min erfaring har det variert veldig mellom de jobbene jeg har vært innom. Så det spørs nok veldig på hvem du treffer.

Du skal heller ikke se bort fra at sånne ting er med på å skille deg ut fra mengden når de bestemmer hvem de skal ta inn til intervju, men at de på selve intervjuet er mer interessert i å spørre om faglige ting.

 

For min del har jeg også hatt god bruk for erfaringer fra frivillige verv når det kommer til intervjuspørsmål som "fortell om en konflikt du har vært med på å løse" eller "hvordan fungerer du som leder" eller lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Koster det noe å komme inn på Samfundet uansett hvilken dag det er? Tenkte meg bort å se landskamp i kveld. Jeg er medlem, men jeg tenkte jeg skulle lure med meg fruen som hater fotball. Ho kommer nok i alle fall ikke til å gidde hvis ho må betale for å se fotball.

 

EDIT: Hvis jeg tolker det rett så koster det 40kr på fredag og lørdag, men er gratis resten av uka. Stemmer det?

 

Hvis det koster så får vi gå et annet sted. :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

 

Jojojojo, for personlig følte jeg besvarelsen min var noe langt mer enn beskrivelsen av en E, også etter å ha kikket på sensurveiledningen. Faktisk så satt jeg der og lurte på om det kunne ha skjedd noe kluss med kanditatnummer. Og hvis jeg nå klager og får F er jeg superglad for å kunne ta den igjen til konten!

...og for de som lurer på hvordan dette gikk har jeg nå fått tilbake klagen og karakteren er endret til B! Visste jeg aldri kunne ta exphil seriøst.

 

 

Det der har skjedd mange ganger - kjent fenomen.

Lenke til kommentar

 

 

Jojojojo, for personlig følte jeg besvarelsen min var noe langt mer enn beskrivelsen av en E, også etter å ha kikket på sensurveiledningen. Faktisk så satt jeg der og lurte på om det kunne ha skjedd noe kluss med kanditatnummer. Og hvis jeg nå klager og får F er jeg superglad for å kunne ta den igjen til konten!

...og for de som lurer på hvordan dette gikk har jeg nå fått tilbake klagen og karakteren er endret til B! Visste jeg aldri kunne ta exphil seriøst.

 

 

Det der har skjedd mange ganger - kjent fenomen.

 

Hvis dette er sant, bør vel noen snart vurdere å endre hele praksisen ved denne karaktersettingen? De har jo statistikk over sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...