Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Det er intervjuer, slik det gjøres for opptak til komiteer i de fleste linjeforeningene. Alle blir kalt inn. Merk at noen gjenger/foreninger på Samfundet har en form for opptaksprøve, som enten gjøres under eller etter intervjuet. Søkes du deg inn i et kor må regne med å måtte synge litt. Søker du som journalist må du trolig skrive litt. Søker du kokk må du kanskje svare på spørsmål om mat.

 

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke medlemskap hos Samfundet enda, så registrerte meg som en søker. Ønsker å se på listen min, og endre prioritering, men får ikke logget inn. Er det bare meg, eller er det noe galt med siden? Den logger meg inn på en måte (ifølge headeren er jeg logget inn), men ber meg om å logge inn når jeg ønsker å sjekke ut ting, som kontrollpanel eller prioriteringslisten..

 

Edit: Nvm, fant ut av det

Endret av maXini
Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Tenker å studere på NTNU neste år (profesjon psykologi), og ønsker å finne meg et sted å bo. Dragvoll er visst campusen. Hvilke studentbyer/steder er å anbefale? Har såklart tittet selv på SiT, men tenker at flere synspunkter og tanker osv fra folk som vet litt, bare er positivt.



For det er vel på dragvoll jeg vil bruke det meste av tiden min på? (forelesninger osv.) Eller er det noen som heller ville anbefalt å bo nære Gløshaugen (hovedbygg NTNU) evt andre steder, og heller ta buss til Dragvoll? Uansett, hvilke steder er å anbefale?



Er ikke noe kjent med NTNU eller Trondheim, så håper noen kan og vil hjelpe meg!




Mail jeg nettopp sendte til SiT:



Hei! Jeg sitter her og ønsker allerede nå å søke studentbolig til neste høst, da jeg vet det er mange om beinet.



Gikk inn på sit.no og tittet nå, men syntes utvalget ikke så komplett ut. Er ikke alle boligene tilgjengelige å søke på nå? (f.eks finner jeg ikke Jakobslivegen studentboliger)


Jeg skal søke til profesjonsutdanningen i psykologi (da er studentboliger nær Dragvoll mest aktuelt for meg - rett meg hvis jeg tar feil)


Håper på rask svar!


Hilsen Victoria

Lenke til kommentar

 

Det er ikke vits i å søke enda, og er vel heller ikke mulig.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste Dragvoll-studenter brukes mesteparten av tiden sin på kafeer i Midtbyen, så avhengig av hvor seriøs student du ønsker å være så kan du jo vurdere noe mer sentrumsnært enn Moholt. :wee: Du må nok uansett investere i busskort, om du ikke er veldig glad i å sykle eller har egen bil. Bussforbindelsen til Dragvoll er relativt grei, med hyppige avganger (selv om de tidvis er overfylte).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som har problemer med nettet nå?

Slipper bare inn på nettsider relatert til NTNU, og selv det går kjempetregt. Jeg skulle egentlig se på videoforelesning, men de er også blokkert :(

 

Edit: Var tilfeldigvis innom Innsida, og der står det: "NTNU opplever for tiden ustabilitet i internettforbindelsen. Mer informasjon kommer her så snart vi vet flere detaljer."

Endret av acquiesce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...