Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at alt er i orden selv om jeg ikke har fått noen bekreftelse/snakket med de rette personene. Fikk jo strengt tatt ta eksamen i fjor så kan alltids skilte med det hvis det ender opp med å bli problemer til slutt.

 

Hvorfor gjøre idag hva man kan utsette til desember er jo uansett mottoet mitt for dette semesteret.

 

Ble forresten oppmelding i det fantastiske faget HLS0001 - Helsepsykologi og helsefremming. Forhåpentligvis overkommelig.

Endret av jatak
Lenke til kommentar

Gitt at man mangler en øving eller to..noen som har opplevd å faktisk bli nektet å ta eksamen?

Man blir helt klart nektet å ta eksamen dersom man ikke fullfører et obligatorisk øvingsopplegg. Det kan være at fagstaben er grei og lar deg gjøre en øving om igjen, eller skrive en liten oppgave i stedet, men de trenger ikke gjøre det.

 

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Kan noen anbefale en herrefrisør i Midtbyen eller omegn, i 400kronersklassen?

Annes herrefrisør er min faste - er kjempefornøyd. Koster 300 kr. Veldig bra. Kart: https://www.google.no/maps/place/Anne%27s+herrefris%C3%B8r+ANS/@63.428754,10.392521,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0xfa5a9c3ac83ea68e?sa=X&ei=H-8dVPP8MIK_ywO194HoCA&ved=0CHoQ_BIwCg

 

 

Når det gjelder øvingsopplegg så har jeg blitt nektet å ta eksamen før. Vanvittig kjipt da det var snakk om bare en øving.

Lenke til kommentar

 

Når det gjelder øvingsopplegg så har jeg blitt nektet å ta eksamen før. Vanvittig kjipt da det var snakk om bare en øving.

 

 

Fikk du ikke brev i posten på forskudd med varsel om dette?

 

Du skal ha muligheten til å komme deg på rett kjøl igjen.

 

 

Brev i posten? Er dette noe som forekommer? Jeg fikk det ihvertfall ikke, men det er noen år siden.

Lenke til kommentar

Har fått ikke bestått øvingsopplegg i et par fag (stort sett fordi jeg har bestemt meg for å ikke ta et fag men glemt å melde meg av), og aldri fått brev i posten. Ganske sikker på at det ikke er noe krav om at man skal ha mulighet til å "komme seg på rett kjøl igjen". Dersom man ikke gjør de øvingene man skal gjøre, er det opp til fagstabben om du skal få en andre sjanse til å bestå øvingsopplegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...