Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva i huleste er det folk forventer når de søker på EMIL og så blir overrasket over mengden "strømfag"?

Alle liker kraftverk, men ingen liker strømnettet.

 

 

Bellona tar sikkert i mot de som kun er opptatt av å "forgrønne" alt, eller "miljøet" som enkelte kaller det.

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg maser om emner her.. Men jeg skal velge et Ingeniøremne fra annet studieprogram snart.. noen som har et emne å anbefale som er lett og lite tidkrevende? :)

Artige fag du evt, kan se på:

TTT4234 Romteknologi I. Krever en tekst om valgfritt tema innen romteknologi som semesteroppgave. Eksamen er ofte grei. I tillegg kan du melde deg opp i romteknologi II på våren og være med å skyte opp rakett på Andøya :)

 

TPG4162 3D visualisering av petroleumsdata. Et fag hvor man lærer litt om visualisering veldig enkelt. Hvis itgk gikk greit bør dette faget gå (tror jeg, men uten datainteresse er det kanskje ikke så artig?)

 

MA2501 Numeriske metoder. Samme som numerisk matematikk bare fra "bachlor matte" istedenfor siving. Ikke øvinger, men et prosjekt som teller på karakteren (30%). Eksamen har pleid å være grei.

 

Elle, kanksje du kan gå innom relevante sivvinglinjer (på nettsidene) og plukke ut 1. klassefag som virker spennende?

Endret av bjarnex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen som kan anbefale et pizzasted som leverer? Pleier å kjøp fra Sesam og Pizzabakeren, men tenkte å prøve noe nytt. Har hørt mye bra om Petters Pizza, men de ser ikke ut til å levere.

http://www.smilepizzaelgeseter.no/

 

Pizza som retter (oppgaver for deg?), og kjøtt i bearnaisesausen. Det høres jo bra ut.

For ikke å nevne mat med student rabatt.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Omega verksted hadde noen sånne minibreadboards sist jeg var der, men ingen større. Når jeg søker i komponentdatabasen deres nå finner jeg tre stk de visstnok har inne. De bruker også å ha noen til låns der hvis du bare trenger noe midlertidig. Hvis du har litt tid på deg så har DealExtreme mange billige og brukbare breadboards. Eventuelt er jo elfa et (litt dyrt) alternativ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...