Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du tilgang på Hackerspace, Hernil? Nå ble jeg nysgjerrig på om jeg vet hvem du er.. :hmm:

Trooor Hackerspace har noe breadbord i forbindelse med arduino-utstyret, men ikke helt sikker. Det blir i så fall også bare til utlåns?

I know people who know people^^

 

Kjenner godt noen av nøkkelpersonene, har såvidt vært med på møte i oppstartsfasen og diskutert det mye i Onlinestyret. Sitter dog ikke på nøklene :)

 

Kikket forøvrig gjennom budsjettet nå, og det ble kjøpt inn fem av de her og fem sånne fra DX like før påske.

Lenke til kommentar

 

Noen som ville tatt sjansen på å kjøre til Spektrum imorgen? Sånn med tanke på parkering.

Det er null stress. Stor parkering på baksiden :)

 

Du hadde rett - stor parkering på baksiden.

Men idag var det faktisk helt stappfullt idet jeg kom ut rundt 13:15. Jeg var heldigvis tidlig ute, men det så heller ikke ut som at de som satt fra seg bilen på umerket område, fikk bot.

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar

 

 

Noen som ville tatt sjansen på å kjøre til Spektrum imorgen? Sånn med tanke på parkering.

Det er null stress. Stor parkering på baksiden :)

 

Du hadde rett - stor parkering på baksiden.

Men idag var det faktisk helt stappfullt idet jeg kom ut rundt 13:15. Jeg var heldigvis tidlig ute, men det så heller ikke ut som at de som satt fra seg bilen på umerket område, fikk bot.

 

 

Klarer å gå 100m også da, tviler sterkt på at det blir skikkelig fullt. Har vært på feks bilarrangement der med enorme mengder tilreisende, fortsatt plass ;)

Lenke til kommentar

Komponenttjenesten kjenner jeg ikke til. Kan hvem som helst stikke innom og kjøpe komponenter?

Nei det er lite referanser til den, er ikke engang sikker på om den eksisterer fortsatt. Det er bare en dame, Vera et-eller-annet, som har et lager av komponenter og selger disse fra kontoret sitt. Alle kan kjøpe så vidt jeg vet, jeg har vært der før og jeg har ikke noen tilknytning til elektronikk-linjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å være studass i flere fag samme semester?

 

Du kan fint være studass i fag fra ulike fakulteter samme semester. De fleste fakulteter lar deg imidlertid ikke være studass i flere fag under samme fakultet. For eksempel mister du tidligere godtatt IME-studassjobb om du takker ja til en ny studassjobb hos IME. Det er imidlertid fullt mulig å være studass og undass/vitass hos samme fakultet, samtidig.

Endret av operg
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det er mulig å være studass i flere fag samme semester?

 

Du kan fint være studass i fag fra ulike fakulteter samme semester. De fleste fakulteter lar deg imidlertid ikke være studass i flere fag under samme fakultet. For eksempel mister du tidligere godtatt IME-studassjobb om du takker ja til en ny studassjobb hos IME. Det er imidlertid fullt mulig å være studass og undass/vitass hos samme fakultet, samtidig.

 

Man kan fint være stud.ass. i to fag på IME, selv om det stemmer at det elektroniske systemet ikke støtter det. Trikset er å vente på på utlysningsrunde nummer 2 for å så ta kontakt med personen som er ansvarlig for ansettelseprosessen.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om det er mulig å være studass i flere fag samme semester?

 

Du kan fint være studass i fag fra ulike fakulteter samme semester. De fleste fakulteter lar deg imidlertid ikke være studass i flere fag under samme fakultet. For eksempel mister du tidligere godtatt IME-studassjobb om du takker ja til en ny studassjobb hos IME. Det er imidlertid fullt mulig å være studass og undass/vitass hos samme fakultet, samtidig.

 

Man kan fint være stud.ass. i to fag på IME, selv om det stemmer at det elektroniske systemet ikke støtter det. Trikset er å vente på på utlysningsrunde nummer 2 for å så ta kontakt med personen som er ansvarlig for ansettelseprosessen.

 

 

Begge fagene er under IME (men forskjellige institutt), så jeg får ta kontakt med den som er ansvarlig for ansettelsesprosessen. Takk for svar!

Endret av ITelev
Lenke til kommentar

Om jeg skulle komme inn på kommtek og skulle prøve å bytte til for eksempel teknisk kybernetikk som er noe lunde beslektet, hvordan hadde jeg gått fram? Ser at samtlige 4 emner første semester er obligatoriske, så man kan vel ikke bytte dem med fag fra kybernetikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...