Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har litt dårlig samvittighet for å peste tråden med dette midt oppi disse "Jeg har kommet inn på NTNU"- og "Jeg skal konte"-tider, MEN jeg oppfordrer alle som har lyst til å gi sitt aller beste tips til K-emne, med en kort begrunnelse, enten på pm til meg, eller aller helst her i tråden til alles opplysning. På forhånd tusen takk! :)

 

Jeg er klar over at ulike siv.ing.-linjer har tilgang til forskjellige K-emner, men mange av de er felles, og ryktene sier at man kan grine seg til et emne som ikke står på lista hvis man behersker skikkelige krokodilletårer.

 

PS: Har selv allerede tatt bed.øk, så det trenger ingen å tipse om. :p

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Jeg har litt dårlig samvittighet for å peste tråden med dette midt oppi disse "Jeg har kommet inn på NTNU"- og "Jeg skal konte"-tider, MEN jeg oppfordrer alle som har lyst til å gi sitt aller beste tips til K-emne, med en kort begrunnelse, enten på pm til meg, eller aller helst her i tråden til alles opplysning. På forhånd tusen takk! :)

 

Tok selv TIØ4120 - Operasjonsanalyse, grunnkurs i fjor. Standard fag, 8/12 øvinger, eksamen teller 100/100. Var ikke i noen av forelesningene, men det var ikke noe problem med bok og foiler. Brukte 2-4 timer på en øving. Faget omhandler for det meste lineær optimalisering. En del metoder som er enkle å lære seg. Her kommer du langt hvis du kan knyte dine egne skolisser, samt grunnleggende lineær algebra ala matte 3. Fikk ikke noe særlig nytte av faget selv, men det hadde jeg heller ikke forventet.

 

Finans for teknisk-naturvitenskaplige studenter ryktes for øvrig å være et fag som kan læres på 3-5 dager.

 

Kan du kort si noe om bedøk? Kommer man langt hvis man dropper forelesningene? Vanskelig fag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...