Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

En fordel er at jeg allerede har tatt ex.phil, så dersom studieoversiktene på ntnu.no er oppdaterte, er produktmodellering det eneste faget fra første semester jeg vil gå glipp av (med mindre det er forskjell på informasjonstekn. GK og IT grunnkurs?). Så får jeg bare håpe at det går an å bytte linje etter jul. Kan jo eventuelt gjøre slik som operg foreslo, men da sliter jeg litt om jeg ikke kommer inn på PuP gjennom samordna opptak neste høst.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen andre førsteårsstudenter fått brev med it-tilgang? Jeg hadde feil adresse i søknadsweb inntil nylig.

 

Jeg ville betale semester avgiften og logget på student web, jeg kommer inn, men det står bare at jeg ikke har studierett høsten 2012(har ikke hatt noe med NTNU å gjøre før i år).

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en som vil repetere litt R1 og R2, men som ikke har lærebok tilgjengelig? Vet at øvelser fra oppfriskningskurset ligger ute på hjemmesidene til NTNU, men jeg skulle gjerne hatt noe å lese på om jeg kommer over en oppgave eller to hvor jeg ikke husker fremgangsmåten.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en som vil repetere litt R1 og R2, men som ikke har lærebok tilgjengelig? Vet at øvelser fra oppfriskningskurset ligger ute på hjemmesidene til NTNU, men jeg skulle gjerne hatt noe å lese på om jeg kommer over en oppgave eller to hvor jeg ikke husker fremgangsmåten.

 

Lektor Thue har fine nettsider for R1 og R2. :)

 

R1: https://sites.google.com/site/lektorthuesr1/

 

R2: https://sites.google.com/site/lektorthuesr2/

Lenke til kommentar

Har noen andre førsteårsstudenter fått brev med it-tilgang? Jeg hadde feil adresse i søknadsweb inntil nylig.

 

Jeg ville betale semester avgiften og logget på student web, jeg kommer inn, men det står bare at jeg ikke har studierett høsten 2012(har ikke hatt noe med NTNU å gjøre før i år).

 

Har ikke fått brevet, men det spiller ingen rolle, du hadde ikke kommet inn uansett. Du kan prøve å ta glemt pin, og da får du den på epost, men du kommer likevel ikke inn. Det står at det kan ta 2 uker før vi får tilgang, og det har bare gått 10 dager, så vi får vel vente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har tips til en som vil repetere litt R1 og R2, men som ikke har lærebok tilgjengelig? Vet at øvelser fra oppfriskningskurset ligger ute på hjemmesidene til NTNU, men jeg skulle gjerne hatt noe å lese på om jeg kommer over en oppgave eller to hvor jeg ikke husker fremgangsmåten.

 

Lån mattebok fra biblioteket. Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...