Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 2 på 12 meter, men "sementblander" her inne kjørte på de med gravemaskin

 

50% av alt jeg gjør, gjør jeg gratis,kunne ikke brydd meg mindre om penger.

 

Når kommer neste protein-debatt?

Kurvemessig er det tid for 3 sider qoute-tårn og krangel nå ok kvalitet og pris  :rofl:

Lenke til kommentar

Lean mass meal 

Det er et skandale-liv, ble sykemeldt litt i fjor , kroppen sa stopp. 

Måtte kutte ut en 50% deltidsjobb ,dans og flyving jeg hadde i tillegg, så har to hår-stråd over vannet nå. 

får panna over vannet når huset er ferdig.

Kona har valgt ut alt i huset, ble 8siffer selv om jeg byggde alt inni selv  :wallbash:

 

Og her sliter jeg bare med å komme meg igjennom dagen på en 8 timers arbeidsdag  + daffetrening 3x uka :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lean mass meal 

Det er et skandale-liv, ble sykemeldt litt i fjor , kroppen sa stopp. 

Måtte kutte ut en 50% deltidsjobb ,dans og flyving jeg hadde i tillegg, så har to hår-stråd over vannet nå. 

får panna over vannet når huset er ferdig.

Kona har valgt ut alt i huset, ble 8siffer selv om jeg byggde alt inni selv  :wallbash:

 

Og her sliter jeg bare med å komme meg igjennom dagen på en 8 timers arbeidsdag  + daffetrening 3x uka :D

 

Det er fordi detaljhandel med datautstyr er verdens kjedeligste jobb, det hjelper ikke på å bo midt i oslogryta heller :p

Lenke til kommentar

Fitnessbloggen er stedet der "alt går an".

Synes det er skremmende lavt nivå over de fleste tråder der desverre, hos et av de største (om ikke det største?) treningsforumet her til lands. Kanskje nettopp DET er årsaken til det.

 

Men hva skal man gjøre med det da, når selv herskerinnene (de er stort sett damer ja) av forumet gir lovnader om punktslanking og skryter av kilovis med økt muskelmasse i perioder med massive energiunderskudd.

 

Gutta som kommenterer i nevnte tråd er riktignok av den "gode sorten" og kommer ofte med gode råd - selv om det her grenser til nettmobbing desverre.

 

Neei...takke meg til den store treningstråden hos Diskusjon ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...