Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

En annen ting er jo at dette får det til å fremstå ganske ekstremt begge veier. Faktum er at med en fleksibel høykalori diett trenger ikke all tid å gå med til spising, og med et normalt kalorioverskudd når man målene sine i et naturlig og fornuftig tempo. Det er begrenset hva man får til med kroppen på 12 uker, spesielt når man skal bygge.

 

Men nå er jo vinklingen på denne dokumentaren noe negativ i forhold til kroppsfiksering, så det var nok meningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode poeng Akse og er enig. Den prøver å sette fokus på kroppsfiksering fra flere aspekter og klarer forsåvidt å vise fram dette. Det er nok flere som hater sin egen kropp og ønsker å gjøre noe med dette, utrente vil bli trente, sterke vil bli sterkere og store vil bli enda større og før man vet ordet av det så mister man kjærestene sine som to av dem gjorde, ifølge dem selv som en konsekvens av dette.

 

For øvrig er jeg også skeptisk til om han reelt spiste større måltider hvert 90 minutt, men det kom ikke helt fram hvor store disse var. Uansett så er energibalansen "no mercy" selv om vi samtidig er ineffektive til å utnytte energien mest mulig. Mye går tapt som enten varme og/eller for å sikre opprettholdelse av normal homeostase.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

 

Syntes litt synd på en kar ista, armene var under 25cm i omkrets også drev han med iso øvelser, triceps/biceps. Jeg vurderte å si ifra til han at burde starte med compound øvelser og spise mye mer. Men siden det er så mange andre folk som allerede stirrer stygt på meg så gidder jeg ikke late som jeg er noen ekspert.

 

Deilig følelse når jeg løfter mer enn folk som 2 ganger min størrelse.

 

Det her er ikke mye men i november tok jeg 150kg mark, etter 6 måneder med løfting. Hadde menisk/korsbånd operasjon 27. januar, hvor de tok scene fra hamstring. Idag tok jeg 120kg 5x4 også 140kg 4 reps på marken. Rimelig bra i mine øyne iforhold til situasjonen.

Har røket bakre korsbånd, røk du fremre eller bakre? Måtte du vente lenge på operasjon, og kunne det ikke gro av seg selv?

 

Husker ikke, men kan finne ut.

 

Røk først korsbånd januar 2013, så menisken sommeren 2013. Menisken var værst den måtte bare fjernes pga hvor ille det var. Og var hovent i 4 måneder etterpå, så gikk 6 måneder før operasjon. Tok den i lærdal, kunne klart meg uten operasjon på korsbånd. Men menisken ville blitt ett problem etter tid, korsbånd klarer man seg uten, menisk og men den skapte irritasjon osv i kneet.

 

De kjører 2 nye metoder på ahus hvor du får operasjon innen 1 måned om du er klar for det, hadde nettopp en kompis som fikk operasjon innen 2 uker. Dette er da en ny metode som de prøver ut, så du blir forsøkskanin. Veit ikke om de fortsatt trenger pasienter men du kan jo høre. Også får du vite om 2 år hva dem gjorde.

Lenke til kommentar

Stilte som eneste deltaker i -90kg NM strongman enkeltøvelser idag. Det betyr at jeg er trippel Norgesmester :)

Et resultat er så dårlig at jeg ikke vil dele det, (ble slått av flere damer) men er fornøyd med 273kg i frameløft og 260 i yokewalk 3m. Jeg er 17år og har trent i 1år så dette er mest for å danne erfaring, så kommer jeg til å bli farlig om noen år :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Nei, sånn som han kommer frempå på de siste der, det hadde jeg ikke klart. Skulle egentlig bare ta ti repetisjoner, men klarte å kjøre de seks første helt uten pause mellom, så jeg kjørte på. Har ganske grei kjernestyrke, så klarer å holde en ganske vertikal og spent rygg hele tiden, det var syra i beina som gjorde at det ikke gikk mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...