Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med de første to månedene etter byttet til Kaliber. Styrken har økt gradvis og vekta viser -8kg mens livvidden har minket med 10,5 cm. Satser på at de neste to månedene blir like gode.

 

Gleder meg dog til høsten hvor jeg har planer om å gro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bøker er gammelt nytt før det er trykket.

I den tiden fra de er skrevet, vurdert, solgt til forlag, trykket, sendt, kjøpt og lest så er 50% tullball VS nye ting man vet.

Åja, så du sier altså at informasjonen i samtlige bøker om bodybuilding er utdatert?

Da kan jeg jo egentlig ikke ta noe som helst noen har sagt om trening tidligere enn det siste halve året som god fisk da? :)

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Ferdig med de første to månedene etter byttet til Kaliber. Styrken har økt gradvis og vekta viser -8kg mens livvidden har minket med 10,5 cm. Satser på at de neste to månedene blir like gode.

 

Gleder meg dog til høsten hvor jeg har planer om å gro.

 

Hva er hokkus pokkus med Kaliber?

Lenke til kommentar

Hva er hokkus pokkus med Kaliber?

 

Miljø, musikk, plakatene og motivasjon.

40-50 av medlemmene konkurrerer og utstyret er bra.

For eks

I dag hadde vi besøk på Kaliber av Natural Bodybuilding PRO Seira Aredia fra USA. Hun har besøkt over 200 gym verden over, så vi ble veldig stolte da hun uttalte at Kaliber Treningsstudio er den beste gymmen hun har trent i, nest etter Gold's Gym i Venice :-)

Lenke til kommentar

Jo, det er gummivekter vi har.

Nå gir jeg meg ende over!

Fant de faktisk ved googling. Ser ut som om det er egen serie (Vulcano) jeg aldri har vært borte i.

 

Eleikosport.se

Ser ut som de har 1,5kg, 1kg og 0,5kg som minste.. Ikke så glad i desimaler i vektløfting?

Haha, nei. I vektløfting er det runde tall som gjelder! :)

Lenke til kommentar

Miljø, musikk, plakatene og motivasjon.

40-50 av medlemmene konkurrerer og utstyret er bra.

For eks

I dag hadde vi besøk på Kaliber av Natural Bodybuilding PRO Seira Aredia fra USA. Hun har besøkt over 200 gym verden over, så vi ble veldig stolte da hun uttalte at Kaliber Treningsstudio er den beste gymmen hun har trent i, nest etter Gold's Gym i Venice :-)

Angående plakater. På Metroflex gym står det over døra "You are not special". Bedre blir det ikke... :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mens vi snakker om Kaliber. Finnes det lignende treningssentre i Oslo med utmerket utstyr for vektløfting og gode veiledere? Flytter til hovedstaden etter endt utdanning, og det skader ikke å vite hva som finnes blant Elixia- og SATS-sentrene.

Haralds gym i hausmannsgate eller 24 fitness på karl johan er vel de som er nærmest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...