Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete. Da får du et bra grunnlag til å bygge masse, eller hva du nå vil. Ikke at du ikke kommer til å få noe masse på veien dit, altså. +Spis til du (nesten) spyr.

Men igjen. Smak og behag. Finn ut hva DU vil og hva DU trives med og hva som er MEST viktig for deg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete.

Aight, da blir det å prøve seg på stronglifts og de vektene som er satt opp så langt som det går! Men disse "målene", er det 1RM?

Det er ment som 1RM, ja.

Lenke til kommentar

Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete.

Aight, da blir det å prøve seg på stronglifts og de vektene som er satt opp så langt som det går! Men disse "målene", er det 1RM?

 

Kunne du ikke ha nevnt dette FØR jeg skrev alt til deg?????

Lenke til kommentar

Du kan vere sikker sjølv om du ikkje har eit overskot på 1000 kcal. Kva alderen har med saka å gjere ser eg ikkje.

Vet ikke, vil egentlig bare gå på en hardcore bulk. Få litt størrelse, har du bulket?

Min mening er kjør på, iverstefall så ender du opp med en erfaring ekstra og 5-10kg fett som tar ett par måneder å deffe bort.

Lenke til kommentar

Min mening er kjør på, iverstefall så ender du opp med en erfaring ekstra og 5-10kg fett som tar ett par måneder å deffe bort.

Det er sjølvsagt ikkje noko problem å bli kvitt feittet (med mindre ein slit med sånt), men det er unødvendig etter mi meining.

 

Eg bulka vel frå 68 til 82 kg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...